Madelief 10 jaar......



Halloooooo..........

ik ben er nog wel hoor en ik ben ook nog druk aan de freubel maar dat staat allemaal achter de schermen te wachten..........helaas.
Toch heb ik hier nog weer even een kaartje dat niet in de wacht hoeft......
Ik kreeg de vraag of ik een kaartje wilde maken voor Madelief die binnenkort 10 jaar wordt......Een rose, zo ééntje die kan staan.....met een zeemeermin........ nou dat is natuurlijk geen probleem. Heerlijk zo'n roze meidenkaart, dát is het wel! Nu maar hopen dat Madelief hem net zo leuk vind als ik want dat is toch de bedoeling.

Ik zag net dat ik aan de 189 volgers zit.....nog 11 te gaan dus wie nog mee wil doen aan de candy....niet te lang meer wachten hoor, ik hoop dat het na de vakantie niet te lang meer duurt voor ik de winnaar bekend kan maken. Nog eventjes geduld.

Dan ga ik nu eens even een rondje bloggen en ik wens jullie veel liefs en tot de volgende blogpost!!!!
Groetjes van Plony.




Reacties

  1. Hoi plony,

    Een hele mooie meiden kaart

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Plony, prachtige kleuren en details !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw Plony, wat een heerlijke roze meidenkaart. Echt geweldig met al die mooie details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor een meisje! Daar zal ze meteen helemaal weg van zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony,

    Lekker rose, lekker zoet..heel lief voor een meisje van 10.

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooie kaart die moet toch wel in de smaak vallen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt weer Plony. Lekker rose
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very very beautiful creation Plony:)
    Love all this pink and lovely image:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk he zon meiden kaart ...
    Lekker roze en vaak glitters meiden zijn gelukkig snel tevreden:-)
    Jongens kaarten is vaak even puzzelen ..
    Mijn oudste is vandaag ook alweer 10 geworden..
    Waar gaat de tijd ..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke meidenkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat toch weer schitterend gedaan Plony, helemaal geweldig, wat zal ze daar blij mee zijn. Ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony,

    Wat een lief kaartje voor een meisje van 10 jaar.
    Dat heb je weer leuk gedaan hoor.
    Ik ben wel benieuwd wat we nog allemaal te zien krijgen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief meisjes kaart,en prachtig rose stippeltje papier.
    Helemaal geslaagd,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig meisjeskaartje, ze zal daar vast heel blij mee zijn...echt mooi!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supergaaf kaartje weer ! liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje Plony,héél lief gemaakt ,mooie kleurtjes helemaal beautyfull
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje heb je gemaakt Plony
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een lieffie en inderdaad lekker meiden roze. gaat ze zeker leuk vinden

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige, roze meisjeskaart in een mooi model! Wat leuk die vlaggetjeslijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke meidenkaart is dit Plony.
    Daar zal Madelief zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige roze meidenkaart.
    Erg mooi geworden.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. geweldig, schitterend,
    dit is nou met recht een echte meidenkaart,
    lekker in het roze en met veel frutseltjes,
    ja daar houden meiden van die leeftijd wel van,
    ja echt een super gave kaart.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo'n rose kaart is wel een lekker kleurtje voor die leeftijd. Al die jonge meiden zijn daar dol op.
    Ik vind hem weer heel knap gemaakt Plony. Madelief zal blij zijn wanneer ze deze krijgt.Het is al een cadeautje op zich.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf Plony! Dat ziet er echt super uit!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Natuurlijk vond Madelief deze roze schattige kaart supermooi.
    Hij is schitterend!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie meisjes kaart Plony! Helemaal perfect! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schatje !! Leuk met die naam op de vlaggetjes .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Plony

    Wat een beeldschoon kaartje, echt een meidenkaart.
    Je vorige kaartje is ook prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Helemaal TOP jouw kaartje ik ben weg van deze plaatjes- roze en van
    dottjes prachtige meiden kaart.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje