stroomstoring.....


Het was helemaal nog niet de bedoeling dat ik nú een kaartje ging plaatsen want ik had gepland niet eerder tijd te hebben dan vanavond maar.......stroomstoring!!!! De hele morgen zonder stroom gezeten en ja......dan ga je van ballorigheid maar zitten freubelen.
Afgelopen maandag tijdens het Marianne Design event was er de mogelijkheid om een "workshopje" te volgen bij Neline waar je de Atbelle-markers  uit kon proberen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik wel moest wennen, het is toch weer anders dan kleuren met copics maar voor wie nog niet aan de markers verslaafd is is het misschien een leuk alternatief voor de , toch wel dure, copics.
Of ik nu helemaal tevreden ben over hoe het afdrukje is ingekleurd.......mmmmmmm.......maar ik heb er toch maar een kaartje mee gemaakt.
Voilá....een stroomstorings-kaartje, hihihihi en dan nu weer als de wiedeweerga aan de slag!!!!!!
Ik hoop jullie vanavond eens even lastig te komen vallen op jullie blogs........misschien TOT DAN!!
Liefs Plony.



Reacties

  1. Wat zouden mensen van deze tijd toch gemoeten hebben toen er nog geen elektriciteit was...
    Nu ik je kaartje zo zie heb ik wel spijt dat ik mijn afdrukje op een labeltje gepakt heb...wat een super leuke kaart!!!! Ik ga proberen of ik hem er af kan halen ;-))

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toepasselijk dat ze een kaarsje in haar hand heeft tijdens jouw stroomstoring haha.
    Het is een erg leuk kaartje geworden hoor.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony,

    .. je kaartje is weer super hoor..
    lief met de parels,kant en vogeltjes..complimenten..

    liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een superlief kaartje. Waar een stroomstoring al niet goed voor is.
    Je ziet wel verschil in het kleuren, (al ben ik geen kenner en kleur ik "nog" niet)maar dit vind ik ook mooi ingekleurd.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen van de stroomstoring...maar gelukkig hebben we een hobby waar je geen stroom voor nodig hebt.
    Het is een schattig kaartje Plony!
    Nu ben je wss het hh doen ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Plony! Waar zo'n storing al niet goed voor is, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie het aan je kaartje dat er een stroompanne was. Die meid loopt daar met een kaarsje.
    Een leuk figuurtje en wel prachtig ingekleurd.
    Helemaal goed Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really lovely,really sweet:)
    Big hug dear friend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig was het maar tijdelijk en ach... daarom kon je fijn aan de knutsel! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje weer Plony, lief plaatje zo met die leuke vogeltjes, bloemetjes en pareltjes. Altijd leuk om kant op een kaart te zien ook, erg mooi.

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje Plony en zo toepasselijk het meisje met een kaarsje.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zie je maar Plony ,waar een stroomstoring al niet goed voor kan zijn ,ja voor deze prachtige kaart,mooi gemaakt hoor, Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje is het geworden hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Plony,

    Het is maar goed dat er een stroomstoring was zo kunnen wij weer van je mooie kaarten genieten.
    Hij is weer mooi hoor Plony.

    Lieve groetje Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De stroomstoring werpt mooie vruchten af! Leuk én toepasselijk kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. balen een stroomstoring, maar wel een mooi kaartje gemaakt en ook goed gekleurd hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Net een verhaaltje is je kaartje. Wat een bjoetie !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal leuk vind ik haar geworden, met een mooie amarilis
    leuk stempeltje mooie details.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een stroomstoring is heeel vervelend maar je hebt wel een hele mooie kaartje gemaakt!! De schattige afbeelding vind ik ook heel mooi gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo zie je maar weer waar een stroomstoring niet goed voor is!
    Erg leuk gedaan...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony

    Gelukkig hoeven wij ons niet te vervelen als onze planning in de soep loopt door een stroomstoring hihihi, je kaartje is prachtig en heel mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Maar het is toch weer een super stroomstoringskaartje geworden hoor Plony, ik vind hem heel erg mooi weer. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart met vele mooie details en perfect ingekleurd!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief kaartje Plony en ook mooi ingekleurd...waar een stroomstoring al niet goed voor is, je hebt je toch perfekt vermaakt.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is prachtig Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou het is een prachtig kaartje geworden en had ook nog nooit van die stiften gehoord.
    Toch wel lekker als je zo de tijd krijgt om heerlijk te knutselen met zo'n stroomstoring.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtig kaartje met leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Plony,
    Waar een stroomstoring al GOED voor is.....voor een heel MOOI kaartje en een meisje dat licht in de duisternis brengt. Zij heeft geen last van een storing ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind hem super. Laat de stroom maar vaker uitvallen.
    Groetjes Marguerite
    Bedankt voor je super mooie kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaart Plony,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super verhaal weer Plony, en wat een toepasselijk kaartje voor de stroomstoring, heb je nog andere excuses om te freubelen??????
    liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Plony

    Schattige kaartje,

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gaaf gemaakt meis
    hugs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Haha, zo mag er vaker een stroomstoring zijn, een beeldig exemplaar is het!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Plony,

    Dat heb je geweldig leuk verwerkt op een kaart! Supers hoor!
    Leuk dat je volgster bij me geworden bent!
    Fijne dag vandaag,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje