The day after.......

Hoi hoi........

ja, the day after.....de Burghse Dag (zie blogpost hieronder)...........ik ben echt even ernstig aan een rustig weekje toe na de, toch wel , drukke weken van de afgelopen tijd. Na zo'n dag weet ik wel weer even wat of ik allemaal mankeer maar dat herstelt wel weer en wat ik dan het liefste doe is..........freubelen!!!!! Verstand op 0 en even alles verder vergeten, dat werkt prima voor mij. Mannetje ging vanmorgen doperwten halen van de moestuin en ik ben, in mijn nachtponnetje, hihihi, heerlijk even mijn kamertje ingedoken om met mijn pas aangeschafte Fleu de Lis Squares - mal een kaartje te maken. Ik had nog een 3D-plaatje liggen van het Hobbyjournaal en heb een kaartje gemaakt, simpel maar wel lief, voor de wedstrijd op HJ en dit kaartje staat ook op ons HH-blog.


Wat een prachtige mal hè, ik MOEST er gewoon even wat mee doen. Er komen vast wel mooiere kaarten met deze bjoetie maar dit is vast een beginnetje.

Dan wens ik jullie nu nog een fijne zondag verder en ik ga eens een rondje langs de velden vandaag, hihihi.
Tot blogs en

Reacties

  1. Hoi Plony
    wat een super mooi kaartje heb je gemaakt met deze schitterende mal.

    Wat heerlijk zeg dat het gisteren zo'n geslaagde dag was en dat jullie zo lekker verkocht hebben.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige mal, daar kan je natuurlijk hele mooie dingen mee maken.Je kaartje is prachtig geworden.
    Dat je nu even bekaf bent na die Burghse dag daar kan ik inkomen. 20000 bezoekers, amai dat is een pak.
    Dan heb je ook heel veel van je leuke mooie creaties kunnen verkopen, toch?
    Nog een fijne zondag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een plaatje geworden plony!!
    Ga maar even lekker t sunnetje in ;-)

    liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snap dat je nu wel even op bent Plony dat na al dat gefrobel, wat een geweldige stans is dit zeg en ik vind je kaartje weer helemaal top geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony,

    Leuk die mallen en de combinatie in het groen...dat idee had ik nl ook..haha.. je zult het wel zien..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje heb je weer gemaakt,ik ben met de stans aan de kerst kaarten bezig.
    Leuk dat je dag gister zo geslaagd was
    en gaaf dat je Bea gezien heb ik had ze pas op de visserij dagen in Bruinisse gezien,hadden weer even bijgekletst.
    Sorry dat het even geleden was dat ik reageerde op al je moois maar zat niet lekker in mijn vel.
    Heb wel al je mooie creaties gezien en genoten er van.
    Super wat jij allemaal weet te maken.

    Nog een gezellige rustige dag.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig en lief kaartje is het geworden Plony.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben je een beetje uitgerust Plony, aan de foto's te zien was het gisteren een geslaagde dag.En al je gemaakte spulletjes verkocht, heerlijk voor je meisje.
    Dan zien we nu een mal die heb ik nog nooit gezien,wat is die gaaf zeg,ik vind je kaart weer prachtig
    Fijne zondag nog
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Een hele mooie kaart en wat een geweldig uitziende mal

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een beauty van een kaartje is dit weer geworden. Rust nog maar even lekker uit van al die drukte; bij mij lukt dat ook altijd met freubelen, word ik heerlijk relaxed van. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart heb je gemaakt
    en wat een schitterende mal is dit
    wat fijn dat je zoveel belangstelling had en dat je zo goed hebt verkocht
    aan de foto's te zien was het echt een geslaagde dag.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige mal en natuurlijk kaartje is dit heel leuk gedaan, en wat een prachtige dag hebben jullie gisteren gehad.
    Allemaal blije gezichten, mooie plaatjes geschoten door Arie, en heel veel verkocht wat wil je nou nog meer. Kom maar lekker bij.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony,

    wauw wat een prachtig kaartje het is inderdaad een bjoetie, ik had ook een kaartje gemaakt met dit knipvel en ik heb hem ook ingezonden voor het HJ.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje Plony! De foto's van gisteren zijn leuk hoor, het ziet er daar heel leuk en gezellig uit. Ik kan me best voorstellen dat je vandaag een beetje moe was, maar jouw kennende, zal dit niet lang duren... zo'n bezige bij als jij bent!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart met een prachtige mal! Die staat ook op mijn verlanglijst! Fijn dat je een leuke, gezellig dag hebt gehad en nu maar uitrusten! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje, Plony, en wat een prachtige mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een erg lieve kaart is het geworden! Prachtig mal ook! Je foto's van de boerendag waren ook erg leuk om te zien. Zal vast erg gezellig zijn geweest.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een mooi kaartje geworden!
    Wat een mooie mal!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ben je weer druk met alles geweest en mooie dingen gemaakt. Die geurhartjes vind ik leuk, morgen denk ik even naar de Action, ben er dan toch in de buurt.
    Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kan me voorstellen dat je versleten bent, doe dan ook ff rustig aan, ga maar lekker freubelen, dan hebben wij er ook wat aan hihi, want het is altijd leuk om weer te kijken bij je!, ook dit kaartje is weer een lieverdje, en zeker een mooie mal, dat belooft nog wat....
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje