wijnfles-hanger


Pfffffffff..........wat een hitte, je kan nog maar het best binnen zitten met de ventilator op je gericht. Vanmorgen ben ik bij mijn vriendin Bets geweest want die vierde haar verjaardag en die van haar man. Zelf was ze al eerder jarig dus ze had haar kado al binnen en haar man heb ik geld gegeven en dat heb ik op de volgende manier "verpakt" .........
Ik heb een klein flesje wijn genomen, daar een soort "kraagje" om gehangen en daaraan een label bevestigd. Om het flesje heb ik een envelop gedaan (met inhoud uiteraard) maar ik heb eerst de bovenrand van de envelop bewerkt met een Martha Stewart-pons.Nog een beetje opleuken en het is een aardig presentje geworden denk ik, leuker dan een gewone envelop.
Ik heb op mijn label een stukje filmstrip gebruikt waarachter ik kleine plaatjes heb geplakt en ik wil er even bij vermelden dat ik dit idee NIET van mezelf heb. Ik had afgelopen week Ans aan de telefoon en die vertelde dat ze dit gezien had ergens en dat ze het zo'n leuk idee vond. Ik kon dit idee heel goed gebruiken bij mijn wijnfles-label en ik hoop dat Ans het niet erg vindt dat ik min of meer met haar idee aan de haal ga...............vriendjes Ans???????????

Dan wil ik nog even, voor ik de foto's ga plaatsen (die overigens niet geweldig zijn maar de fles is al weg) vermelden dat ik.........de challenge heb gewonnen bij Kreja Teja en daar waren zulke schitterende inzendingen dat ik bijna van mijn stoel viel dat IK gewonnen had.......yeahhhhhhhh.
Dankjewel team van Thea!

Dan de foto's en..........doe rustig aan ..........liefs van Plony.





Reacties

  1. Prachtige flessenhanger meis. Fijn weekend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk gedaan.zo'n flesje wijn gaat er met dit weer vast en zeker wel in.

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony , ik moest zo lachen om de beginregel van je bericht .... Je kunt het beste maar binnen zitten voor de ventilator. En wat zit ik hier : binnen , achter de PC en met de ventilator op me gericht. Voor mij is het nu ook iets te warm , hoor. Ik denk voor veel mensen ; maar we klagen niet hoor !! En wat heb je die wijnfles mooi gepimpt ! Gaaf zo met die filmstrip. En je hebt verdiend gewonnen hoor , bij KreaTeja. Fijn weekend. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie flessenhanger heb je gemaakt!
    Ik zit nu ook met een ventilator achter de computer.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi die ventilator staat hier te blazen hoor en ik zit er pal voor.

    Wat heb je dat flesje wijn leuk opgepimt zeg. Gefeliciteerd met het winnen van de Challenge bij Krea Teja.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou allereerst hartelijk gefeliciteerd met je prijs, en dan nu deze schitterende label ik vind het weer fantastisch geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt hoor Plony, en gefeliciteerd met je prijs bij teja.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja geweldig dat je hebt gewonnen bij kra-thea, een terechte winnares,
    je had een bijzonder mooie kaart ingestuurd,
    en dan dit leuke idee om een flesje te pimpen
    heel mooi gedaan, is toch altijd leuker dan zomaar geld geven,
    dit spreekt veel meer aan,
    en ja idd de ventilator draait hier overuren, dit is gewoon weer teveel van het goede.

    groejtes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig kadootje zo om te geven Plony, wat maak je toch heerlijke originele dingen, super. En dat jij gewonnen hebt verbaast mij helemaal niets, had ook op jou gestemd hahaha, ik vind die kaart zo mooi. Zo was ik weer verbaasd dat ik met mijn simpele kaart een gedeelde 4e plaats had bij het kiezen (oké het waren maar 5 stemmen maar toch leuk om dat te zien). Nee meis je hebt terecht gewonnen met je schitterende kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha die Plony..
    het is even wat anders, zoals je het nu gedaan hebt, dat had ik zelf bedacht,kijk maar eens bij mijn kaarten op het HJ.. maar..ik vind het heel mooi geworden hoor,complimenten..
    Geweldig, dat je bij Kreateja hebt gewonnen..

    Liefs en groetjes Ans..
    en..nog steeds vriendjes hoor..haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige flssenhanger!! heel mooi gemaakt en een leuk idee om zo als cadeautje te geven!! Gefeliciteerd met het winnen bij kreaTeja! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig gemaakt Plony.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk gedaan meid!
    Waar haal je toch de tijd vandaan...
    Je blijft me verassen wat een leuke dingen en ook heel veel verschillende stijlen je bent net een toverfee ;-)

    Liefs Han

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een sĂşpermooi cadeau op deze manier,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig cadeautje voor Bets haar man en Ans zal het niet erg vinden toch dat je een ideetje van haar hebt gebruikt,ik vind het prachtig geworden en heet meisje hou op je wordt hier gek van de herrie er zijn vestingdagen Ă©Ă©l veel mensen op het pad nou ik niey hoor ik zit mey de ven op mijn bolletje ik heb 2 kerst kaartjes gemaakt de eerste is een flop dus de hitte daar hou ik het maar op .Doe rustig aan wijfie en tot blogs
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterens kado om zo weg te geven.
    Erg mooi gemaakt en gefeliciteerd met je prijs.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi geworden, Plony! Dat geeft toch veel leuker dan een fles in een bruine effen papieren zak :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig flesje wijn geworden.
    Leuk idee weer en GEFELICITEERD met je prijs Plony.
    Liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je gewonnen hebt! Van harte! Je flessenhanger vind ik super, een mooie stijlvolle creatie, zeer geschikt voor een man. En ja, ook voor mij is dit weer teveel van het goede, er komt niks uit mijn handen, mijn kamertje is 's middags een oven, daar zit ik dan ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is wel een heel gezellig flesje om weg te geven Plony, het ziet er erg leuk uit.
    Gefelciteerd met je prijs en ik vind dat helemaal niet gek dat jouw creatie tussen andere schitterende creaties als winnaar uit de bus komt...wat jij maakt is immers ook altijd schitterend!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje