Wijnfles-kokers

Daar ben ik dan met de laatste van de wijnfles-kokers die ik in opdracht heb gemaakt.
Weer een vintage uitvoering, ik hoop dat ook deze wordt goedgekeurd en dan nu lekker over naar andere creaties. Er staat nog wat DT-werk te wachten en nog een verjaardagskaart voor een meisje van 10 en nog wat "kantklos"kaarten...........en dat allemaal het liefst nog vóór de vakantie. Ik heb nog geen tijd om me te vervelen denk ik, hihihi.

Eerst dan de laatste wijnfleskoker....



en dan nog even een collage van alle 3 een stukje.......

Dit is wat het geworden is......klaar!!!!!

Fijne avond en tot blogs!!!!!!
Plony.


Reacties

  1. wauw Plony je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt!
    liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een schitterende creatie, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kado plony het altijd lastig om iets voor een an te verzinnen maar dit is een schot in de roos!
    Hoe maak je die mooie foto's leuk om ze zo op het blog te plaatsen..

    Gr hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Plony je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt, schitterend hier kan je niet omheen
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi heb je ook deze wijnfles opgepimpt!
    Schitterend mooi zijn ook alle andere creaties die je tijdens mijn vakantie gemaakt heb.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW Plony, jij kunt echt niet stil zitten he, hahaha!! Echt helemaal prachtig alle drie. Schitterende details en kleuren. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony

    Dit ziet er ook weer prachtig uit, jij bent erg goed met vintage.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony,
    ..al weer een klus geklaard..het lijkt wel werk maar..je doet het toch met veel plezier??
    Mooi geheel..zo alle 3 bij elkaar..
    TOp..
    Wat is het heerlijk afgekoeld hé??
    ik hoop bij jullie ook...

    liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk is ook die weer prachtig! Ik had niet anders verwacht van jouw en zo te horen heb jij nog veel werk aan de winkel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. Gelukkig is het nu wat koeler geworden en kan je lekker verder freubelen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er weer Toppie uit Plony
    leuk.....dat fiets bedeltje

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo wil iedereen wel een flesje wijn krijgen in zo`n mooie verpakking
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je werk is weer prachtig.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En hij is weer helemaal super geworden Plony, als die voor mij in opdracht was gemaakt was die meteen goedgekeurd. Je hebt dus nog veel te doen voor je vakantie, gelukkig wordt het wat koeler dat scheelt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet er die wijnfles verpakking weer erg leuk uit.
    Heel mooi gemaakt Plony.

    Voor de komende dagen dat wordt nachtwerk hoor meiske.
    'k Ben benieuwd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij bent de laatste voor vandaag Plony wat mijn berichtjes betreft, ik ga dan eens proberen te slapen.Dit wijn flesje is weer prachtig geworden,weer een klusje geklaard,ik kan niet wachten om weer iets moois van je te zien je bent niet te stoppen he wijfie
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony , wat een hoop opdrachten heb jij zeg .... Maar stuk voor stuk mooi gemaakt. Ook die geurzakjes uit het vorige bericht : Wat mooi !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een supermooie wijnkoker zeg !
    Je creaties zijn erg mooi geworden.
    Die zullen toch wel goedgekeurd worden ???

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat heb je weer schitterend gedaan, Plony! Je plannen komen vast helemaal in orde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. onwijs gaaf meid
    knufff ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartstikke mooi...ik ben terug van vakantie en heb vele stempels die wachten op inkt en copics...
    Heb ook leuke Edwin stempel...
    Vanaf vandaag officieel ben nu ook in het fantastiche Marianne Design Diva's DT team opgenomen!!
    Lieve groetjes uit een zeer warm Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk presentje zo Plony, daar kun je mee aankomen, mooi gemaakt hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje