IAMC

Even snel, tussen alle kerstvoorbereidingen door, een berichtje......

YEAHHHHHHHHH......

ik mag voor 2 maanden gastdesigner zijn bij


Mijn kerstkado is binnen hoor!!!!!!
Hoe leuk is dit dan weer en als jullie denken....had je nog niet genoeg......
ehhhh......ik denk het niet, hihihi. Dit wil ik er toch wel heeeeel graag nog bij doen. Dankjewel team van IAMC in het vertrouwen en ik hoop dat ik het waard ben!

Verder met mijn bezigheden nu..........jingle bells jingle bells.......lalalalala.

Liefs van Plony.

Reacties

  1. Wat geweldig leuk is dit voor jou ik kan het heel goed begrijpen hoor, en volgens mij krijg je der een kick van. En als jij het kan bolwerken dan is het een super kans
    gefeliciteerd fijne dagen.....laterrr
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG Plony en jij kunt de Kerst zingend door ☺☺☺.
    Succes met je nieuwe job.....ik kijk er al naar uit.
    Nog BEDANKT voor je SCHITTERENDE kerstkaart.
    FIJNE EN GEZELLIGE Kerstdagen en een GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,

    WOW..meis...gefeliciteerd...wat geweldig dat je voor 2 maanden GD mag zijn..supers...

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat leuk Plony...Gefeliciteerd!!!
    Heel veel plezier toegewenst als Gast Designer.

    Succes met de kerstvoorbereidingen

    Hele Fijne Kerstdagen
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,

    Als je het kunt bijbenen allemaal dan moet je het zeker doen..gefeliciteerd! Wens je een fijn kerstfeest en een gezond en creatief 2013.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las het al Plony en je mag ook nog eens de spits afdrijven, gefeliciteerd. Helemaal weer super voor je, je hebt het er maar druk mee maar ik kijk nu al uit naar al het moois wat je als gastdesigner gaat maken. Jouw feestdagen kunnen niet meer stuk. Geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaaaaaf gefeliciteerd Plony!!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, zo hebben we allemaal onze wensen nietwaar...

    Fijne dagen.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Plony Gefeliciteerd, ik ben blij voor je want ik weet dat je dit heel graag doet. Soms snap ik niet waar jij de energie en tijd vandaan haalt maar ik geniet telkens weer. Geniet er lekker van meis, het is je van harte gegund want je maakt prachtige creaties.
    fijne dagen, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gefeliciteerd Plony. Je maakt ook prachtige creaties, dus het is meer dan verdiend! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Plony en vind het heel leuk voor je en ik kan weer genieten van je mooie creaties.
    Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, wat super. Maar verdient hoor. FIjne dagen en een goed 2013. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat gaaf!!!!

    Heel veel plezier met deze uitdaging..
    Enne niet vergeten te slapen he ;-)

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Wat leuk dat jij de spits mag afbijten!! Ik moet nog even geduld hebben :-)
    Alvast veel plezier!!
    Fijne kerstdagen voor jou en je familie..
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf voor je Plony, wat zijn we toch allemaal bofkontjes hè, maar je maakt prachtige creaties dus dat ze je hebben gevraagd of uitgekozen superrrrrrrrr voor je meisje, fijne feestdagen en tot snel, mijn laptop gaat even in de tas.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, gastdesigner nou dat gaat jou wel lukken hoor!! Je maakt zulke mooie kaartjes, doosjes, hangers. Noem maar op.
    Heel veel succes en fijne feestdagen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf he Plony ! Proficiat. Ik mag ook 2 maanden .... vind het zo leuk. Je kaartje ziet er ook weer supers uit. Gezellige kerstdagen !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje