My favourite five of 2012

En nog maar eens terugkijken op de creaties van 2012 maar nu niet alleen de kerst maar álle creaties.
Nogmaals een kans om bij Debby mee te doen en er is een leuke prijs te winnen dus misschien nog een idee voor jullie om ook te gaan kijken????

Mijn favoriete 5 van het afgelopen jaar.......ook dit valt weer niet mee want ik heb alle creaties met zo'n enorm plezier gemaakt.......toch heb ik er 5 uitgekozen en dat zijn de volgende.....














Zo....een beetje van alles wat en dat is dus wat ik graag doe....van alles wat!!!!!

Dan wil ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen met heel veel gezelligheid, doe voorzichtig en ik zie jullie graag terug in 2013!!!!!
Liefs Plony.

Reacties

  1. Hoi nachtbraker, hier nog een nachtelijke blogger. Kan me voorstellen dat het lastig was om een keuze te maken uit al die prachtige creaties die je hebt gemaakt het afgelopen jaar. Ook voor jou een fijne jaarwisseling en tot gauw in 2013. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Je eerste kaart vind ik de allermooiste ever, zo mooi ingekleurd met die mini-parelspikkeltjes..prachtig...

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Plony

    Ik zou niet weten welke ik het mooiste vind, ze zijn allemaal prachtig. Jammer dat je er maar 5 mocht kiezen van jezelf hihi.
    fijne jaarwisseling met Arie en een gezond 2013 voor jullie allemaal.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je nu gemaakt hebt is weer beeldschoon allemaal.
    Ik wens je een gezond en gelukkig en creatief 2013
    lieve groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Prachtige Top 5 Plony!!!

    Een hele fijne jaarwisseling toegewenst en een heel goed 2013.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,

    prachtig om ze nog eens terug te zien:0) vind ze alle vijf superzzz!! fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!! tot blogs in het nieuwe jaar!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, wat een moois zeg, mijn complimenten. Ook voor jou een gezellige avond en een heel goed en creatief 2013 gewenst. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ze nog niet eerder gezien Plony! Maar stuk voor stuk zien ze er toch supergaaf uit!! Ga lekker zo door in 2013 en blijf ons maar mooi inspireren dan hebben we dat met elkaar alvast binnen! Een hele fijne jaarwisseling!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk zijn de creaties uit je top-5.
    Gefeliciteerd met je nieuwe baantje.
    Ik wens jou met je gezin ook een fijne jaarwisseling toe. En voor 2013 veel gezondheid, geluk en creativiteit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    Ik zag net je onderste kaartje van dit bericht ook op de blog van TDMCC
    en vond m zó leuk!! ik denk ik ga je snel nog een berichtje sturen en alvast alle goeds wensen voor in 2013!! Dat het maar weer een creatief jaar mag worden met veel mooie creaties die we weer mogen bewonderen!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Plony
    Wat prachtig allemaal weer ,ik hoop dit jaar ook weer hele mooie creaties van je te mogen bewonderen !
    Wens je ook een voorspoedigen gezond nieuwjaar toe met je familie
    hartelijke groet ,Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely love your gorgeous creations, no wonder they're your favourites.
    Thank you for joining My Favourite Five of 2012
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hello there and thanks for your information � I have certainly picked up anything new from proper
    here. I did alternatively experience some technical
    issues using this web site, as I skilled to reload the site many occasions prior to
    I could get it to load correctly. I have been pondering if your hosting is OK?
    Now not that I'm complaining, but slow loading cases instances will often impact your placement in google and damage your quality rating if advertising and ***********

    Here is my blog post :: sm dating

    BeantwoordenVerwijderen
  14. r ideas.

    Also visit my weblog fuckbook

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Another thing is that while searching for a good on
    the web electronics retail outlet, look for online shops that are continuously updated, preserving up-to-date with the most current products, the top deals, in
    addition to helpful information on products. This will ensure
    that you are dealing with a shop that stays over the competition and provides you things to make
    intelligent, well-informed electronics acquisitions.

    Thanks for the crucial tips I have learned from the blog.



    Here is my page: free adult dating sites

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje