Nog een kerstkaart.....

Ja hoor......jullie lezen het goed.....nog een KERSTKAART!!!!!!
Ik heb besloten om nu eens écht door te gaan met de kerstkaarten en omdat er bij Nadia's challengeblog een challenge loopt om een vintage kerstkaart met 3D te maken en......omdat ik nog heel veel plaatjes geknipt heb liggen.........hier dan maar vast een kerstkaart voor volgend jaar.
Niet zeggen volgend jaar dat ik niet op tijd ben begonnen hè, hihihihi. Of dit zo verder gaat moet nog blijken maar begonnen ben ik vast! Ik weet trouwens ook zéker dat ik kerstkaarten blijf maken.....let maar op allemaal.

Fijne zondag en liefs van mij...........Plony!



Reacties

  1. En wat is die weer schitterend Plony, weer zoals altijd een genot voor het oog, echt genieten altijd bij jou. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful card, sweet image and lovely big poinsettia:)
    A really beautiful work my dearest,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, Plony, en een goed idee om er straks gewoon in een rustig tempo mee door te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje met een heel leuk plaatje! Ik ben ook van plan door te gaan, maar eerst even wat andere kaarten. Jij bent wel erg snel!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. meis ik krijg mn mail naar jou terug, zit je mailbox misschien vol? zou je mij even willen mailen

    van IAMC dankjewel

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer een begin voor volgend jaar, en daar is niets mis mee. Mooie kaart geworden, 3D ik vind het bij tijden ook heerlijk om te doen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony, wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Fijne jaarwisseling. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook alweer zo,n plaatje, blijf dus maar lekker doorgaan met je kerstkaarten hoor.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge en een gelukkig en zeer creatief 2013
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje