En weer een Bestie.....

Sorry hoor dames......maar hier ben ik weer met een Bestie.
Ik vind ze zooooooo schattig, ik kan er niets aan doen.
 Vandaag heerlijk zitten kleuren met Nel, we ontdekten trouwens dat Nel uit mijn leeslijst was verdwenen.....dat is al met meerdere blogs gebeurd die ik volg....snap er niets van maar het is heel vervelend want het duurt even voor ik dat doorheb tussen de vele  blogs die ik "probeer" te volgen.
Maar.....ik was aan het vertellen dat ik heerlijk met Nel aan het kleuren ben geweest....en aan het kletsen natuurlijk. Wat was het weer gezellig en leuk om te zien hoe Nel met haar brilletje op, ingespannen zit te kleuren en probeert steeds mooier en mooier haar plaatjes in te kleuren. Ze gaat ook ineens de Magnolia's leuk vinden....om te gillen, hihihi.

Ik ben  aan een paar Bestie's bezig geweest vandaag en dit is het resultaat van 1 van de ingekleurde digi's van vandaag....


Je kunt deze snoes hier vinden: http://www.etsy.com/nl/listing/158756886/instant-download-digital-digi-stamps-big?ref=shop_home_active&ga_search_query=dimples
Misschien ben je aangestoken.....je weet het maar nooit.


Weer een vlindertje......


En een bloemetje.....
En dan ben ik wel weer tevreden hoor.......

Ik ga dit kaartje mee laten doen aan de challenges bij:

http://mybestiesaussiechallenge.blogspot.nl/   : flowers/ribbon and lace
http://mybestienorge.blogspot.nl/   : anything goes
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/   : anything goes




Reacties

  1. Hi Plony, Another gorgeous Card! I just adore all of your embellishments Beautiful! Thank you for joining the Aussie My-Besties Challenge! Hugs Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is certainly a great article, Thanks! However I am experiencing problem using ur rss . Don't understand exactly why Unable to sign up for it. Is there any one having similar rss trouble? Anybody who is aware kindly reply. Thanks.
    Cardsharing Server | Best cardsharing | Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Plony!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony

    Deze bestie ken ik nog niet, alleen die met die grote ogen maar deze is ook echt een schatje, je hebt er weer een schitterend kaartje mee gemaakt met alles erop en eraan.
    Gezellig is het als je samen met iemand aan het inkleuren bent, en fijn dat Nel er steeds meer plezier in krijgt......en ook de magnolia's leuk gaat vinden hihihi. De meesten vinden ze in het begin niet leuk hoor ik vaak.
    Een hele fijne dag nog.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje, Plony.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Plony, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Plony, leuk met al die details. Wat zal dat gezellig geweest zijn om samen met Nel te kleuren en lekker veel te kletsen. Nel kleurt zeker al heel erg mooi in maar is volgens mij wat onzeker want ik vind dat ze het fantastisch doet.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht van een kaart weer Plony, je gaat weer als een trein hoor met al die Besties, maar goed dat je ook nog vintage tussendoor moet maken LOL

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. GEWELDIG is ook deze kaart weer Plony en wat een mooi ingekleurde bestie..

    Ik ga ook een bij die site zoeken naar die leuke digi's...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Ik dacht zie ik dat nou goed??? waar zijn de grote ogen? deze ken ik helemaal niet! En dan mis ik toch weer een mond net als bij de magnolia's, maar het is wel supers ingekleurd. En gezellig hoor zo'n avondje met Nel kletsen en kleuren.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inderdaad een schatje, ze lijkt wel een beetje op een magnoliaatje!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk al die Besties Plony! We krijgen er maar geen genoeg van. Deze serie kleine schatje is ook zoooo ontzettend leuk en schattig. Je hebt er een pracht van een kaart mee gemaakt. Mooi zacht en geweldige details!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Had hem al gezien op FB maar wat is het weer een toppertje Plony, zo mooi. Ik zie Nel helemaal voor me met het brilletje en het puntje van haar tong uit haar mond hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het kaartje ziet er weer super mooi uit net als de vorige creatie,s waarvan ik ook heel erg van heb genoten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart, vol met leuke details.
    De kleurenkeuze is ook geweldig mooi.
    Dat heb je weer top gedaan Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie kaart alweer Plony. Ook een hele leuke Bestie.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een schatje weer, krijg de tijd niet overal op te reageren, maar je hebt de laatste tijd prachtige dingen gemaakt, chapeaux, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauh je gaat lekker super mooi weer

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterende kaart Plony en zomooi bewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja ze blijven super mooi die Bestie's .

    En dan met jou hand gekleurd wat wil ze nog meer?

    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het knap kleuren en kletsen tegelijk :)
    Het is weer een schat van een kaart!!!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is ie weer mooi, op naar de volgende prijs......het is je gegund hoor.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je bent goed bezig vrouwtje, de prijzenkast is volgens mij al behoorlijk vol bij jou, maar ik vind het zo leuk voor je, je kaarten en creaties zijn prachtig en zooooo mooooooooi gekleurd.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Plony,
    het gaat je goed af, vind het altijd weer super om te zien hoe je er van alles op toe past, heerlijk! Top.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Plony,

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.

    Ik heb er weer van genoten.Zoveel moois te zien.

    En ik vind het helemaal niet erg hoor weer een Bestie, vind ze zelf ook erg leuk!

    Een fijn weekend.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Plony - this is so beautiful! I love your coloring, and the card is filled with lovely details!!

    Thanx for joining us at My Besties Norge
    We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

    Hugs
    Eva Gro
    DT member at My Besties Norge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart Plony en Bestie staat er mooi gekleurd op!! Gezellig dat je met ons meedoet bij ATSC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Plony,
    Nice to see you again :) I love the colour combo hun & the way you have coloured her hair :) Gorgeous. The flowers & other embellishments are stunning. Thank you for entering the Aussie My-Besties Challenge! Hugs, DT Lisa.

    P.S I would love for you to come & visit. Why not enter for my blog candy? :)

    Dreamtime Designs – Blog candy
    NEW- Dreamtime Designs Craft Challenge
    My designs @ Etsy
    My Facebook Venture
    My Tweets @Twitter
    My Pins @ Pinterest

    BeantwoordenVerwijderen
  30. very stunning card. I totally love the colors you used and everything about this card.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje