Hetzelfde maar ook weer niet.........

Goedemorgen allemaal......

Vandaag wordt er op het WLVC-blog herinnerd aan de lopende challenge waarbij wordt gevraagd om iets te maken waarbij je verf/gesso gebruikt.
Deze herinnerings-creatie hebben we nu eens anders aangepakt dan dat we normaal doen......
we hebben er een duo-opdracht van gemaakt en deze duo-opdracht ben ik aangegaan met Henriëtte .

Ik heb haar een pakketje toegestuurd en voor mezelf een zelfde pakketje gemaakt om mee te werken....


Zo zag het pakketje eruit en zoals jullie kunnen zien zat er een papieren zakje in wat we zijn gaan pimpen.
Het was zo grappig om te doen en terwijl je er mee bezig bent vraag je jezelf heel vaak af....wat zou Henriëtte er mee doen???
Om te zien wat ze er mee gedaan heeft moeten jullie even naar haar blog gaan of naar het WLVC-blog en ik ga hier mijn eigen gepimpte zakje laten zien met de materialen van hierboven.


 De gesso die ik gebruikt heb zit op de randen van het zakje maar óók op de houten knijper....die heb ik helemaal wit gekalkt....


en ik heb er ook nog wat pareltjes opgeplakt....


Ik heb uit het papier het plaatje geknipt in de vorm van een rondje en het zo verder verwerkt....


Dit is dus de voorkant geworden maar ik heb ook de achterkant nog wat bewerkt....


en dát ziet er dan zó uit........

Het is de bedoeling dat ik in de toekomst af en toe een top-3 winnaar ga uitnodigen om met 1 van de DT-leden van WLVC een soortgelijke opdracht te gaan doen met een pakketje dat ik dan op ga sturen. Vind je dat leuk om te doen.....doe dan mee met de challenges en wie weet ben jij wel degene die als eerste eindigt in onze top-3.......

De challenge die nú loopt is nr. 10 en je kunt nog meedoen tot 2 oktober 18.00 uur. Doen!!!!

Fijne zondag allemaal.......
Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Ontzettend leuk Plony! En het is altijd grappig om te zien hoe verschillend de creaties zijn met hetzelfde materiaal.
    Fijne zondag, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en ik ga zo ook even bij Henriette kijken, 't is weer genieten vandaag!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf idee Plony! Het is altijd zoooo genieten bij jullie blog. Heerlijk!

    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf idee Plony! Het is altijd zoooo genieten bij jullie blog. Heerlijk!

    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Plony,
    Het is weer geweldig geworden. Ik heb ook wat zakjes liggen. Leuk om met de Kerst met iets van chocola erin aan tafel te geven.
    Maar je idee is zo mooi.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, hoor, zo'n opgepimpt zakje! Ik zal ook even bij Henriëtte kijken wat zij gemaakt heeft :-))
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toppertje Plony, schitterend bewerkt,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtig gepimpt zakje gemaakt Plony. Ik vind het super. Ben benieuwd wat Henriëtte gemaakt heeft en ga snel even kijken.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Plony wat is dit weer BEELDSCHOON geworden een genot om te krijgen.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen op de valreep. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie kaart en super gedaan de nieuwe opdracht!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er weer prachtig uit Plony

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben net al even bij Henriette wezen kijken, jullie hebben er allebei een prachtige creatie van gemaakt met dezelfde materialen maar toch net even anders. Mooi hoor en leuk om te zien.
    liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuke creatie

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beauty heb je er van gemaakt Plony en zo heel anders dan die van mij. Was supergaaf en spannend om te doen, ik was zo nieuwsgierig naar jouw uitvoering hihi. Dank je wel voor de leuke opdracht :D

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo PLONY

    Wat een leuk idee heb je weer!
    En Henriette was er erg blij mee, zo te zien (ook prachtig zakje gepimpt)
    Nu maar hopen, dat wij ook een keer uitgekozen worden :-)
    Allebei ook lekker verschillend, weer wat van geleerd.
    Hele fijne zondag toegewenst!

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is een super gave duo opdracht en dan zo totaal verschillend, prachtig zijn ze geworden, ik heb ook al bij Henriëtte gekeken, het zijn schitterende gepimpte zakjes.
    En wat ben ik blij te lezen dat Ellen toch blijft!!! Ze maakt zulke prachtige dingen en past zo ontzettend goed bij het blog, heel mooi nieuws!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat hebben jullie er een mooie creatie,s mee gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit weer ontzettend mooi gemaakt Plony en wat een leuk idee zo een duo-opdracht met dezelfde materialen, ga zo even bij Henriette kijken. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze is ook al zo mooi, was net op het blog van Henriette en dat is ook al zo'n beauty!

    Erg leuk zo'n duo opdracht! Super idee!

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. erg mooi gedaan en wat een leuk idee om er een duo-opdracht van te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony

    Wat een leuke uitdaging voor jullie beiden en voor ons heel leuk om te zien wat jullie ermee gedaan hebben, het zijn beiden schitterende creaties.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zooo leuk gedaan Plony!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ontzettend mooie creatie.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony,
    leuk idee deze duo opdracht. Je hebt er iets prachtigs van gemaakt! Zo ook Henriëtte heeft een heel mooi zakje gemaakt, TOP.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje