Voor iedereen die vecht tegen borstkanker en speciaal voor mijn vriendin Bets.....

Toen ik deze digi van Sherri Baldy zag dacht ik meteen ....die wil ik hebben. Omdat ik in het DT van de US Besties zit mag ik zo hier en daar een digi aanvragen en dat is wat ik natuurlijk heb gedaan.....
Met dit kaartje als resultaat......

Gemaakt voor iedereen die vecht tegen borstkanker en in het bijzonder voor mijn vriendin Bets die ook dapper aan haar strijd is begonnen.

Go for it girls.........















XXX   Plony


Deze kaart doet mee aan de challenge bij :
http://sisteractcardchallenge.blogspot.nl/   : anything goes
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : anything goes


Reacties

  1. Wat een schitterende kaart Plony, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Plony! Een kaartje op je mat vinden, is zo fijn als alles tegen zit. Lief van je.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje heb je weer gefabriceerd! En ook nog voor een goed doel en je vriendin ...hij is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Plonny
    Zal je vriendin vast erg mooi vinden
    Wens haar maar heel veel sterkte en moed van mij,heb het vorig jaar zelf allemaal onder gaan en het gaat heel goed nu.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just beautiful! One of the nicest 'Bestie' cards I've seen!
    Thanks for sharing it with the Diva's this week for our Anything Goes challenge and good luck
    Hugs Laurie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart, heb je weer gemaakt Plony.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is schitterend Plony. Gaat je vriendin zeker goed doen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief van je om deze voor je vriendin te maken.
    Je steun kan ze nu goed gebruiken.
    sterkte voor haar.
    je kaartje is lief geworden met een mooie tekst erop.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Plony,
    Schitterende kaart, je vriendin zal daar zeker heel blij mee zijn, bij mij is het nu 7 jaar geleden en het gaat heel goed! Dus er blijven in geloven!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kaart is dit, prachtig gemaakt. Ik wens je vriendin, en iedereen die ermee te kampen heeft heel veel sterkte.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart heb je voor je vriendin gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart!! Super mooi gemaakt met mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Plony, wat een mooie kaart!
    Deze kaart zal zeker jou vriendin plezier doen en haar heel hard steunen, wens haar veel sterkte...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje is dit, Plony.
    Het zal je vriendin zeker goed doen om zo'n mooi kaartje te ontvangen.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart is dit Plony en wat ontzettend leuk, die tekststempels met dat bewuste strikje erop. Dat zal je vriendin Bets wel heel erg goed doen en ik wens haar heel veel sterkte, trouwens ook alle anderen die tegen deze vreselijke ziekte strijden.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig Plony.
    De kaart, de tekst.
    BE STRONG - BELIEVE!
    Maar het is zo moeilijk en vaak is die strijd zo ongelijk.
    Ik wens je toe, dat die kaart en de teksten mogen helpen in haar strijd.
    Wens haar sterkte van ons.
    Gr Wim Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit steuntje in haar rug zal haar goed doen Plony! Als dit op je pad komt dan valt het allemaal niet meer mee en kan je een kaart als deze juist heel goed waarderen! Prachtig, een schitterende kaart waar je al je liefde hebt ingestopt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Plony. Ik word er stil van!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaart Plony. Hopelijk kan ze er nog lang van genieten!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart Plony en wat een supermooie digi. Wat zal je vriendin hier blij mee zijn. Zo'n schitterende steun in de rug! Liefs, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh nu kijk ik helemaal uit naar de post. Ik moet er gewoon van huilen zo mooi. Dank je wel lieve schat.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi plony
    nou je vriendin zal zeker kracht halen uit deze geweldig mooie en lieve kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje,en sterkte met je vriendin.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een lief gebaar dit mooie kaartje het zal je vriendin zeker goed doen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart en een lief gebaar. Jeetje die Bestie is ook op alle markten thuis. Perfect plaatje. Tja dat is een hel weg die jou vriendin moet maken. Mijn nicht inmiddels 48 jaar heeft een jaar gelden ook die strijd aan moeten gaan. Ze had een ernstige vorm en groot. Gelukkig gaat het goed met haar en is ze kanker vrij nu.Hopelijk blijft dat zo. Ze was hier van het weekend.ik ga best veel met haar om en haar gezin. Je vriendin heeft je steun hard nodig hoor Plony, als je dit haar kan bieden. Want dat weet ik natuurlijk niet.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een schitterend geheel leuke Bestie trouwens en heel toepasselijk.
    Ik hoop dat het goed komt met Bets, in ieder geval zal dit prachtige kaartje haar heel veel steun geven.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig gemaakt weer Plony, en voor al die vrouwen die strijden een hart onder de riem, hoop het nooit nodig te hebben.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Plony,

    Wat is het een lief kaartje Plony is een leuke opsteker voor je vriendin.

    En wat leuk dat ik je bij de Demo dagen van Doe@Ding ontmoet heb vond het heel gezellig om je eens te spreken.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wonderful and gorgeous card for a cause...especially for your friend.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje