December-drukte.....



Hoi allemaal.......

Ik ben er nog hoor, al zou je het bijna niet zeggen hahaha....
Ik probeer tussen de boodschappen, hond, kinderen en kleinkinderen door nog een beetje te knutselen maar het valt niet mee om tijd te vinden. De DT-opdrachten schieten er zelfs nog bijna bij in maar......het wordt vanzelf januari....gelukkig duurt dat niet lang meer. Ik kijk al uit naar het dagelijkse ritme....op dit moment kan ik geen enkel ritme vinden.

Toch even een berichtje vandaag en ik laat jullie deze kaart/hanger gelijk maar even zien....staat wél zo gezellig in een berichtje als er ook nog iets te kijken is ipv alleen te lezen.


Ik had nog wat ingekleurde Besties liggen dus dan is een hangertje snel gemaakt......
Voor deze hanger heb ik de Bestie gebruikt die je hier kunt vinden.


From me....with love.....dat geldt óók voor mijn wens voor jullie allemaal en die wens is dat ik hoop dat jullie een geweldige leuke jaarwisseling gaan hebben en dat jullie vol goede moed het nieuwe jaar tegemoet kunnen zien.
Jullie gaan mij hier op het blog weer terugzien op 1 januari met de nieuwe challenge van DSCC en dan liggen de december-feestdagen weer achter ons en begint weer een nieuw hobby-jaar. Ben benieuwd wat 2014 voor ons in petto heeft op hobbygebied.

Geniet van de oliebollen komende week en graag tot 1-1-2014!

Liefs van Plony.

Reacties

  1. Ziet er prachtig uit Plony!
    Ik wens jou en je familie ook een fijne jaarwisseling!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er prachtig uit Plony.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Wat een schatje je hanger kaartje hi ,mooie decoratie erbij en mooi van kleur.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie afsluiter van dit jaar op je blog Plony.
    Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2014.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie afsluiter van dit jaar op je blog Plony.
    Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2014.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi gemaakt weer ja in deze maand kom je uren te kort ik wens jou en je familie ook een goede jaarwisseling met veel mooie creatie,s in 2014 groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er schitterend uit en voor jou en je naaste ook een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar maar weer hihi.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook druk druk druk Plony! Hihi. Maar je creatie is weer mooooooi!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Ik wens jou en je gezin ook alle goeds toe in het nieuwe jaar en weer heel veel creativiteit en freubelplezier! in het komende jaar.
    En ik ga morgen 750 Oliebollen bakken samen met mijn zwager, dus of ik er daarna nog van Geniet? hihi.
    Een familie traditie wat in ere gehouden moet worden! En je hanger is zo sweet en hangt zo mooi naast kleine Maurits op je blog, en wat wordt ie al groot, jeminee wat vliegen de maanden voorbij zeg!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit schitterend gemaakt Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Tja drukke tijden nu!! Ken het gevoel ook daarnaast is mijn Dochter ook nog eens jarig in deze maand en mijn zus morgen.
    Prachtige hanger laat je ons nog zien dit jaar! Prachtige kleuren en zoveel moois!!! super!!!
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar!! Tot in het volgende jaar!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ja december is een superdrukke maand, we komen tijd tekort met van alles. Maar wat laat je ons weer iets prachtigs zien, ik vind het top Plony. Voor jou en allen die je lief zijn een hele fijne jaarwisseling en op naar een super 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er weer super uit Plony.
    en ik ken je verhaal, ook ik kijk uit naar het normale leven.
    gewoon weer structuur in de tent hihi.
    groetjes rian
    ps jij ook een fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er prima uit.
    Fijne jaarwisseling.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig! Heel leuk gedaan!
    Fijn eindejaar en een nog beter begin!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Plony, heerlijke kleurtjes!

    Fijne jaarwisseling. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige creatie laat je ons nog even zien. Een hele fijne jaarwisseling

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig mooie hanger.
    Ik wens je een goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2014.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje