En daar zijn er nog weer een paar......

Hoi allemaal......

Kerstkaarten.......
zonder verder commentaar en ik zeg het maar vast....het zijn nog NIET de laatste hahahaha....
Verschillende stijlen voor verschillende personen bedacht......ik hoop dat jullie het nog leuk vinden....










Tot zover weer voor vandaag.......

1 ding wil ik echter nog even laten zien....voor de volgers die mij niet op FB óók volgen......


Deze kleine doerak zet op het ogenblik onze hele wereld op zijn kop maar op een heerlijke manier......
Dit is Lizzy, geboren op 6 oktober, een border-collie en het allernieuwste lid van ons gezin.
Na anderhalf jaar hebben we weer een hond om onze dagelijkse dingen mee te delen . Ruby heeft haar speciale plekje in onze harten gekregen en deze kleine gaat vást zo'n plekje verdienen. Het is weer heerlijk......alleen zorgt ze er nu wél voor dat ik voor de laatste kerstkaarten waarschijnlijk tijd tekort kom......dan worden het nieuwjaarskaarten hoor meiden....een kaart zal er komen voor iedereen van mijn lijstje!

Liefs van Plony.


Reacties

  1. Wat een lieverd Plony dat brengt nog meer gezelligheid in huis. En wat een mooie kaartjes laat je ons weer zien vandaag.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een schatje, je nieuwe hond!!!
    En nee hoor ik ben de kerst kaarten niet beu! Zeker die van jou niet! ;-) ze zijn weer prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige en mooie pup Plony en zoals altijd zijn je kaartjes weer het kijken waard, echt schitterend gedaan!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een lieverd zeg en geniet er lekker van, je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn allemaal even mooi, leuk bewerkt, mooi papier en plaatjes. Ja had je puppy al op FB gezien, wat een droppie toch, veel plezier ermee,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Plony,wat een lief hondje ben er helemaal weg van.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er prachtig uit Plony. Geniet jij maar heerlijk van Lizzy.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooh Plony wat een lief hondje!!! Die zal zeker nog veel aandacht vragen, maar je krijgt er zoveel voor terug hé...

    Je kaarten zien er weer prachtig uit...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtkaartjes, Plony! Leuk dat je ze maakt met de persoon in gedachten. Jullie nieuwste huisgenoot is om op te vreten!! Veel plezier met haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,

    Beauty's van een kaarten,en dit verveeld nooit.
    Jullie nieuwe huisgenoot, wat een schatje,dit is echt genieten weer.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaartjes en wat een schattige hond.
    Vind het zelf erg gezellig in huis, natuurlijk heb je er wel werk mee, maar de liefde die je ervan terug krijgt is gewoon geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi plony
    dank je wel voor de geweldig mooie kaart die ik van je mocht ontvangen, want net als deze reeks ziet het er allemaal geweldig uit!!en wat een schat van een hond,lijkt mij echt een knuffel ja en ook ik kan niet leven zonder dieren om mij heen haha
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony, wat super voor je dat je weer zo,n lieve viervoeter in je bezit hebt, het geeft toch weer meer gezelligheid,nu is het wel even veel werk, maar straks,heerlijk.
    Je bent nog volop met je kerstkaarten in de weer, prachtig zijn ze stuk voor stuk, ga jij maar lekker ermee door, wij genieten mee.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je presteer enorm goed onder druk Plony! prachtige kerstkaartjes en vintage hè, dat kan ook bijna niet anders, hihi. En je PUP Lizzy, wat een scheetje maar border collies zijn wel hondjes met pit en energie hoor, dat word flink wandelen en spelen, hihi. maar ze ziet er heel dottig uit! Suc6 met je lijstje!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt prachtige kerstkaarten gemaakt Plony. En je hondje is een schatje!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schatje, ik bedoel de hond, echt ik krijg er zelf haast weer zin in, heb vorig jaar sept. onze hond in moeten laten slapen en mis haar nog steeds. Dat was een mathezer, echt zo'n schat.
    Maar je kaarten zijn ook heel gaaf hoor, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een scheetje Plony super mooi hondje.

    je kaarten zijn ook weer prachtig.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een poeperd van een pup, heerlijk zo'n kleintje. Knuffel haar maar flink hoor, die schat. Je kaarten zijn allemaal weer onwijs prachtig. En om naar jou kaarten te kijken dat verveeld nooit, geniet van je inspiratie. Zelf ben ik het maken van de kerstkaarten eigelijk wel een beetje zat. Maar als ik er dan toch weer een maak, kan ik er ook wel weer van genieten. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. HGoi PLony. Wat prachtige kaarten allemaal. Wat een leuk, lief hondje, veel plezier ermee. succes met het maken van kerstkaarten, altijd leuk toch? Groeten Trijntje .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartjes Plony!
    En wat is Lizzy een dotje, om op te vreten!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaarten Plony, supermooi zijn ze stuk voor stuk. Had Lizzy al op FB bewonderd, wat een schatje is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony,
    Wat een prachtige kaarten en wat een schat van een pup, geniet er van ze zijn zo groot.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje