Hoera een kleindochter.....



Jullie zullen vást wel mee hebben gekregen dat Corrie oma is geworden van kleine Noa.
Wat is ze trots en wat herken ik dat gevoel hahaha.
Voor deze gelegenheid heb ik een kaartje gemaakt want bij oma worden horen natuurlijk óók kaartjes.....


Met het mooie pionpapier.......het is wél vintage geworden maar ik denk wel dat Corrie dat ook heel mooi vindt.....


vlaggetjes voor Noa.......


en het lieve versje van de ten little fingers......

Geniet van de kleine meid oma Corrie.......

Liefs van Plony.

Reacties

  1. Wat een schattig kaartje,en al die details erbij prachtig.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje van een kaart weer Plony en dat tussen alle kerstkaarten door. Super hoor!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony, wat ben je toch een lieverd, ik hoop dat de kaart vandaag in de bus valt, zodat ik deze prachtige kaart voor Noa van dichtbij kan bewonderen.
    Alles gaat naar wens , alleen de voedingen gaan nog niet zo je van het.
    Slapen doet Noa het liefste, het is zo,n lief klein poppedijntje.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig, erg mooi gemaakt en zoals we van jou gewend zijn mooie details, heerlijk om naar te kijken. Net als de mooie Kersttag die ik van jou gekregen heb,wat een plaatje en ook met leuke en mooie details. Ik weet niet of ik je al bedankt had, mijn hoofd loopt momenteel een beetje over haha, moet mijn harde schijf nodig eens deleten.....lol.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd van een kaartje, geweldig mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou deze geweldige kaart zal zeker een prachtige verrassing zijn voor de nieuwbakken OMA:_)) wat is ie MOOI!!!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje, echt heel lieflijk, en oma Corrie gefeliciteerd met de kleine Noa,dat wordt genieten, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony. Wat een prachtige kaart heb je voor Corrie Gemaakt. Supermooi. Leuk details en erg mooi afgewerkt. lief plaatje heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heel mooi en lief kaartje heb je gemaakt voor oma corrie groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Neen Plony, dat heb ik niet meegekregen, dus feliciteer Corrie maar. En spreek de hoop uit, dat haar kleindochter later net zo'n troost voor haar kan zijn als onze oudste voor ons. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Plony, wat een super mooie en lieve kaart! Al die details en de kleuren zijn prachtig. De naam op het vlaggetjeslijntje maakt het natuurlijk echt persoonlijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony wat een prachtige kaart heb je voor Corrie gemaakt, en idd bij oma worden horen ook kaartjes. Ze is ook wel helemaal in de wolken met de kleine Noa. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje heb je voor oma Corrie gemaakt, super is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend hoe alles weer bij elkaar past , leuk hoe je dit plaatje als uitgangspunt hebt genomen! en de kleurtjes...ik vind het gaaf bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje