Nieuwe challenge WLVC


Goedemorgen........

Vandaag weer een nieuwe challenge bij http://wlvc.blogspot.nl/ .

De sponsor is ....
https://www.justanote.nl/

en kijk eens wat een gave prijs we weer weg mogen geven....



Super toch?
Wat moet je doen om kans te maken op deze prijs????

Maak een TAG met een Ouderwets Vintage Plaatje (dus geen stempel deze keer) met gebruik van meer dan 3 vintage elementen die ook aan de zijkant op het WLVC-blog te vinden zijn (bv. pareltjes, kant, lint, strikjes, bloemen, brads, bedeltjes, ijzeren hoekjes, pins, taartrandje etc). Superromantisch dus en natuurlijk de geïnkte randjes niet vergeten!

Misschien heb je nog wel een mooie label nodig voor aan een cadeautje......maak dan een keer een vintage exemplaar. je zult zien hoe dit gewaardeerd wordt.
Ik verstuur ze zelf ook als kaartjes....waarom niet, ze zien er leuk uit en het is weer eens iets anders.


Dit is mijn voorbeeld-tag voor de challenge......kijk op het blog naar de prachtige tags van de meiden van het DT....je zult genieten.



De challenge loopt tot 2 januari 2014.....18.00 uur.
Doe allemaal mee!



Fijne dag en liefs van Plony.

Reacties

  1. Weer een leuke uitdaging!
    En jouw supermooie voorbeeld doet volgen, toch?!

    Groetjes en Fijne Kerstdagen,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je tag helemaal geweldig , Plony !! Heerlijk kersterig .... LIEFS , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony, en succes met het zindelijk maken van je maatje.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja deze is zeker prachtig gemaakt Plony. En je hebt gelijk het is net zo mooi om te krijgen als een kaart.Hij staat bij mij te pronken op de vensterbank (nog heel erg bedankt) , die nu in kerstsferen is opgemaakt. 1 kant kan ik fotograferen en staat vanavond op het blog.
    Samen met de buitenboel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige vintage tag Plony.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende tag Plony, mooi in vintage, prachtig voorbeeld...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super tag Plony, prachtig dat plaatje en zo gaaf verwerkt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie tag erg leuke opdracht weer groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstlabel Plony,

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony
    Wauw wat is dit ook een prachtige tag, ik heb al mooie voorbij zien komen hoor, o had ik ook dat vintage maar in mijn vingers zoals jij.
    De kaart voor Noa,s geboorte lag gisterenavond in de brievenbus, hij is prachtig , dank je wel, ik ga zo weer bij haar kijken, het is zo,n klein schatje.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige tag Plony en veel op te zien.
    echt a la Plony!!!
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Plony , heel erg mooi weer. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ouderwetse plaatjes genoeg hoor Plony en je voorbeeld is weer super inspirerend en prachtig gedaan! Je weet ik hou hier van en doe mijn best weer!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een prachtige creatie,ga ook proberen of ik met de challenge mee kan doen vintage spullen genoeg.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Plony je hebt weer een schitterende vintage creatie gemaakt.
    Plezant he al die vintage ik krijg er niet genoeg van.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je je kaart weer mooi uitgewerkt, prachtige combinatie van de kleurtjes en de aankleding die je gebruikt hebt...super creabea!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo plony,
    wat een leuke tag heb je gemaakt,
    dit is even een test ik heb een googleacount aangemaakt, zodat ik kan reageren, gr teuny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een geweldig mooie tag.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal toppie gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Plony,

    Wat een mooie tag met schitterende details,super!!!

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie romantische tag Plony, mooi kant heb je ook gebruikt!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje