Nog even doorbijten.....

Pfffttttt......helpppppp........

Ik bijt nog even door maar ze komen uit mijn tenen nu hoor. Niet meer wat het moet zijn maar in ieder geval heb ik er nog weer een paar uitgeperst.....

Niet zeggen eerder beginnen want ik was al in het begin van het jaar aan de kerstkaarten begonnen dus....dat gaat niet op. Het worden er gewoon steeds meer elk jaar en samen met mijn andere dingetjes is het nu dus teveel.......
Het bloggen staat helemaal op nul maar......het komt weer hoor meiden....ik moet nog even doorbijten maar ik ben er bijna.......nu nog een paar kaartjes als nieuwjaarswens en dan weer over tot andere dingen. Ik kom er weer aan hoor....dat beloof ik maar ik kan het nu echt niet bolwerken .....sorry sorry sorry........heb aub nog even geduld met mij?????

Hier nog wat kaartjes......









en tenslotte deze....ik durf hem bijna niet te laten zien maar.........niet flauw doen toch????


Teveel druk nu....dan sla ik toch ook een beetje dicht hoor hahahaha.......
er komen vast weer betere tijden.....

Ik moet ook nog heel veel van jullie lieverds bedanken voor de mooie kaart die ik heb mogen ontvangen maar óók dát komt nog hoor.....ik heb het allemaal opgeschreven wie ik heb bedankt en wie nog niet......

Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Het is ook geen wonder hoor dat je nog niet klaar bent, je maak van iedere kaart een kunstwerk. Deze zijn ook weer fantastisch.
    De feestdagen maar even van rust genieten als dat kan.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al moest het uit je tenen komen, ze zijn erg mooi geworden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi plony
    je kaarten zien er stuk voor stuk geweldig uit en zeker geen sorry zeggen want we genieten het hele jaar van jou prachtige creatie's en denk dat met jou er vele zijn die even in een kerstdip zitten:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als we van zulke mooie kaarten van jou kunnen genieten dan mag je het bloggen nog wel een poosje op een heel laag pitje zetten hoor! En daar komt geen sorry bij te pas!!
    Inspiratie vinden we genoeg bij jou en het is telkens weer een feestje om je blog te bezoeken.
    Fijne Kerstdagen en geniet ervan!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Ja die kaarten daar moeten we een jaar van te voren al mee beginnen en dan vraag ik me af of we dan klaar zijn. hihihihi Maar goed meid je maakt van elke kaart een feest het hele jaar door dus wat kan jou het schelen als er wat mindere tussen zitten. Zoals jij dat denkt want heus ze zijn allemaal mooi. Ik heb heel wat mindere gezien en ontvangen en die vind ik ook leuk om te krijgen. Dus ik zou zeggen gewoon doorgaan tot het bittere eind en misschien iets minder werk eraan maken??????????? liefs Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn weer prachtige kaartjes Plony...het is al gezegd, je maakt van iedere kaart een kunstwerk...Schitterend en heel leuk om ze te bewonderen....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn ook echte kunstwerkjes Plony hier zullen ze wel allemaal heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou je hoeft je echt niet te schamen ze zijn in mijn ogen nog steeds heel mooi ik doe het je echt niet na groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al was het heel erg moeilijk om nog geneog inspiratie te vinden voor je laatste kerstkaarten, ze zijn toch weer super geslaagd. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bjoeties, Plony. Het hobbelpaard is ook echt heel apart.

    xxx Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks ze van heel ver komen zijn het allemaal net schilderijtjes,heel mooi gemaakt,groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony,

    Maar je kerstkaartjes zijn dan ook prachtig hoor!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony, je zou het niet zeggen dat ze uit je tenen komen hoor! Ik vind ze geweldig! Hele fijne dagen gewenst en geniet ervan! Liefs Pouwla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach Plony toch, ik begin gewoon een beetje medelijden met je te krijgen, stop er toch mee, je bent straks over je toeren.
    Ik ben natuurlijk héél blij met jou mooie kerstkaart,dank je wel vrouwtje, maar je moet toch wel op je tandvlees zitten.
    Petje af hoor, want ook deze kaarten zijn weer prachtig.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony
    Je bent ook echt prettig gestoord als je perse nu nog door wil gaan met je kerstkaartjes....stop er toch mee, straks ben je met de kerst gevloerd...een kerst kaart burn-out!! Moeten we toch niet aan denken! Volgend jaar maken we met zijn allen gewoon 1 kaart op het blog en die post is dan Speciaal voor de mede bloggers! Dat is een goed idee!!! hihi.
    Ze zijn mooi hoor je kaarten, je paardje is prachtig en de laatste sorry, mmmmmm. niet wat we van je gewend zijn , maar kan er mee door hoor! En ga een beetje genieten nu, geen gestress meer!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi PLony. Ze blijven prachtig! Leuke details. Kijk met veel plezier op je blog naar je mooie creaties . IK wens je fijne feestdagen en de beste wensen voor 2014. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze mooiiiii....

    Laat ze maar uit je tenen komen wij genieten wel!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony! Petje af als je al een heel jaar bezig bent met kerstkaartjes, dus niet zo neerkijken op jezelf. Met deze dagen is het niet meer dan normaal dat het je even boven je hoofd uit gaat! Ik vind ze in ieder geval allemaal erg mooi! En ze zullen zeker en vast ook wel gewaardeerd worden, met zo'n drukte toch nog zelf je kerstkaarten maken ... Fijne Feesten! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou meid, zo erg zijn ze niet hoor. Ze zijn misschien niet helemaal Plony maar evengoed mooi met prachtige details. Ook ik loop op mijn tenen, maar vergeet tussendoor niet adem te halen en te genieten van deze tijd.......Fijne Kerstdagen!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze er prachtig uitzien hoor, ook hier was het massaproduktie op het laatst, en dan blij dat ik wat kaartjes kanenklaar had gekocht, had het echt niet gered anders, dus nu maar gelijk door voor volgend jaar, geniet nog van de kerst, en ik wens je heel veel moois voor 2014.
    groetjes Liesbeth en een knuf voor Lizzy.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaarten Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje