Nog maar een kerstkaartje.....



Goedemorgen......

ze zijn nog niet klaar hoor....jullie krijgen er nog wel een paar voorgeschoteld.....

Deze kerstkaart heb ik speciaal gemaakt voor iemand die al heel snel vertrouwen had in mijn kleuren.
Dit vertrouwen is voor mij het begin geweest op de weg waar ik nog steeds met heel veel plezier loop. De DT's en mijn eigen WLVC-blog zijn nog  dingen waar ik heel graag mee bezig ben en blogland heeft heel veel toegevoegd aan mijn hobby.

Een kaartje dus voor iemand die voor mij heel speciaal is geworden......


Ik hoop dat ze bij het zien van dit kaartje heeft gedacht......ik wist het wel.....hahahaha.



er is in ieder geval genoeg "PLONY" op te herkennen.....een kaartje zonder frutsels is er geen 1 van mij.....



Fijne dag allemaal!
Lieve groetjes van Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenges bij:
http://stampandcreatewithmagnolia.blogspot.nl/   : winterfun
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/   : anything goes
http://tildastown.wordpress.com/   : Christmas
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : anything goes
http://simplymagnolia.blogspot.nl/   : twine


Reacties

  1. hij is weer super PLony
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart en zeker mooi ingekleurd zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart weer hoor Plony. Helemaal mijn stijl ook. Ook ik ben er nog niet wat betreft het aantal kerstkaarten en ben ze ook nog niet zat. Dus kom maar op ik geniet ervan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Plony en ben verliefd op je edelhert!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig weer Plony, en ja, weer mooie Plony details:)
    Ik denk dat iedereen wel denkt, ik wist het wel want wat lukt er bij jou nu niet? alles wat je probeert lukt je wel, je bent een doorzetter.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card. Thanks for playing with us at Stamp & Create with Magnolia this time x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt! Zo'n mooie combinatie van kleuren en details
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony! Wat leuk als je zo'n speciaal kaartje kan maken voor iemand die dat duwtje in je rug was! Hij is heel erg mooi geworden weer en zal vast en zeker met een brede lach ontvangen worden! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig weer, heel mooi om voor de ontvanger naar te kijken. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Plony, en leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een dot van een kaart Plony!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi plony
    wat een schat van een kaart, zo mooi waar ik van kan genieten, vast hele fijne feestdagen toegewenst door corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En wat voor ern kerstkaart! Hij is prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaaa tis een echte Plony! Er valt weer zooooveel moois op te zien. Schitterend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony

    Supermooi is je kaart en ik weet zeker dat degene die hem krijgt er heel blij mee is.
    Heel erg bedankt voor je prachtige kerstkaart, zo lief van je, de mijne is onderweg.
    Enne het bloggen staat bij mij ook op een heel laag pitje, we hebben het allemaal druk in deze leuke tijd.......vergeet niet te genieten hoor.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje, Plony...en je kleurwerk is idd heel mooi....je edelhert is ook een snoesje....bedankt voor het meespelen bij Divas by Design!
    ♥♥♥ Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. geweldig, hij is prachtig deze stempel met het ribbelkarton hihihi/
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben benieuwd of ze inderdaad denkt wat jij denkt dat ze denkt.....hihihi. De kaart is in elk geval super en inderdaad fantastisch ingekleurd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi je kerstkaartje weer Plony....en wat een mooi Rudolfje is dat je erop gemaakt hebt....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi hoor, maar goed dat iedereen z'n eigen stijl heeft anders werd het ook maar saai in blogland.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie kaart Plony. Mooie details, leuk met de belletjes op de tags en Tilda is geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful! Lovely details and I LOVE your Tilda! Thanks for joining us again at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card, beautiful layout and details. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge. Hugs Babi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. So beautiful with many gorgeous details to look at!
    Thank you so much for joining our challenge at MDUC - Anything goes.
    I wish you a very Happy New Year, and hope you will continue to join our challenge the coming year.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje