Kopie bericht We Love Vintage Challengeblog......

Goedemorgen allemaal........


Ik wil graag iedereen bedanken die ons heeft geholpen de winnaars van de ere-plaatsen te kiezen van de top-3 van 2013.
Geweldig zoals jullie allemaal hebben meegestemd en samen met de stemmen van de sponsors en ons eigen DT is er een hele mooie top-3 ontstaan maar.......dat ga ik zometeen bekend maken.
Eerst wil ik graag nog een reminderkaart laten zien voor de lopende challenge : mannenkaart/creatie.
Anneke heeft nogmaals een geweldige mannenkaart gemaakt en natuurlijk hopen wij dat deze kaart nog wat extra inspiratie oplevert om mee te doen aan de challenge. Je kunt je bijdrage nog plaatsen tot 2 februari 18.00 uur.



Dan is het zover.......DE TOP-3 2013........

De winnaar van onze top-3 2013 is geworden........

We konden er met z'n allen niet onderuit.....deze creatie is verdiend de nr. 1.....

Anneke

Heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd Anneke ........

De prijs die jij hebt gewonnen is beschikbaar gesteld door de Mallenmolen
en als je mij even je gegevens mailt dan is de volgende prijs van jou.....


Dan  de nr. 2.......

Dat is geworden....Jacqueline met een schitterende kaart waar je naar blijft kijken....


Ook jij heeeel hartelijk gefeliciteerd en jouw prijs is beschikbaar gesteld door Gerda's Hobbyshop

en als je gegevens mailt aan mij dan mag jij binnenkort gaan shoppen in de webshop van Gerda.....is dat gaaf of niet?

Dan tenslotte onze nr.3 en dat is zéker niet de minste......

Christa met haar vintagekaart die zoveel indruk maakte op ons allemaal....


Ook jij heel hartelijk gefeliciteerd meis en jouw prijs komt van onze sponsor Art Journey en dat is deze geweldige stempel geworden...


Ik ga zorgen dat hij bij jou in de bus valt.


Misschien willen jullie deze badge meenemen voor op je blog......ga gerust je gang, jullie hebben hem verdiend.




Dat was het dan voor vandaag en ik denk dat we een geweldige top-3 blij hebben mogen maken met dank aan onze sponsors......

Dan wens ik iedereen namens het DT van WLVC een heerlijke dag en graag tot ziens bij onze lopende challenge.
Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. mooi voorbeeld kaartje en wat zullen jullie het moeilijk gehad hebben bij het kiezen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi het inspiratiekaartje heeft Anneke gemaakt....
    en ook de dames die de top 3 van 2013 gehaald hebben van harte gefeliciteerd...dik verdiend alle drie...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Mooie creaties hoor, wauw! Ik doe sinds kort mee met WLVC en de volgende uitdaging is bijna klaar. Ik heb me gelijk aangemeld als volger, Plony! Mischien ga ik ook wel meedoen met de Chikkie Challenge, vind het ook leuk om te stempelen. Je ziet het wel! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje