Nieuwe challenge bij My Besties


Goedemorgen en fijn dat jullie er weer zijn.....

Een nieuwe challenge bij http://bestieschallenge.blogspot.nl/ en de opdracht luidt: Fancy Folds ( more than 2).
 Ik heb voor de gelegenheid een "snotter"doosje gemaakt.....leek me wel weer eens leuk en genoeg vouwen gemaakt dan in ieder geval.
De stempel die ik heb gebruikt is hier te vinden:http://www.etsy.com/nl/listing/172316438/instant-download-digital-digi-stamps-big?ref=shop_home_active_72     .... en ik vind haar zó schattig!


Hier word je toch blij van als je verkouden bent.....een zakdoek uit zo'n gaaf doosje moet toch genezend werken.....dat kan bijna niet anders. Met liefde gemaakt dus.......weg vervelende verkoudheid....


Ik heb de leuke hartjesmal van Sherri 2 x uitgedraaid en naast elkaar opgeplakt....


Nog wat extra aankleding voor het doosje......en klaar was ie.....op zoek naar een verkouden kippetje.

Ik hoop dat jullie allemaal mee gaan doen aan de challenge en daarbij wens ik jullie heel veel succes.

Fijne dag en liefs van Plony.


Reacties

  1. Wat een beauty heb je gemaakt voor de nieuwe challenge Plony. Ehhhh, ik geloof dat ik nu spontaan verkouden wordt......hatsjieeeee.
    Je weet mijn adres he ;-).

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kei leuk Plony, en idd zo moet je wel beter worden hihi.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een skattig doosje Plony!
    Mooi gemaakt! Leuk om dat zo ergens neer te zetten!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, daar zou je inderdaad zo verkouden van willen worden, haha ;-) Prachtig gemaakt hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony wat een prachtig snotterdoosje, kun je wel gebruiken als je snipverkouden bent....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zal mooi staan op een toilettafel! Prachtig gepimpt doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi zo wil iedereen wel verkouden wezen maar ook zonder verkoud heid wil je dit wel neerzetten groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi je opgepimpte snotterdoosje Plony....mooie digi is dat en ook prachtig ingekleurd...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou bijna verkouden willen zijn, hihi Is het nu een tissue doos ofeen doosje met een pakje papieren zakdoekjes Plony...kun je me nog volgen??? Gezellig en prachtig ziet het er uit!!!
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tis een plaaaaaaaaaatje Plony. Een schitterende creatie, supermooi ingekleurd met prachtige details. Oftewel een geweldig geheel! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend gemaakt Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig heel mooi gemaakt Plony.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een echt super creatie en wat mooi gemaakt met de leuke afbeelding en je hebt super creabeaspulletjes eraan toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook deze is weer super mooi geworden. Tja ik hoop toch dat ik die verkoudheid mag mislopen hoor. Maar voor de sier is het ook al heel leuk. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo supermooi gemaakt weer Plony, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat mooi en leuk gemaakt meisje en je bestie is weer prachtig ingekleurd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterende creatie, en ja zo kun je toch een beetje vrolijk worden als je verkouden bent.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig mooi Plony
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende creatie,het is zonde om het bij het snotteren te gebruiken.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje