Challenge nr. 20 bij WLVC



Goedemorgen allemaal......
een nieuwe challenge bij WLVC betekent natuurlijk een voorbeeldkaartje van mij.

Onze sponsor Margo van http://www.webshopmargo.nl/ heeft een kadobon beschikbaar gesteld voor de winnaar van de challenge....
en om die te winnen vragen we je een vintagekaart/creatie te maken met je favoriete mal of pons.

Het zal jullie misschien niet zijn ontgaan dat spellbinder floral ovals en ik echt heeeeeele dikke vriendjes zijn dus vandaar dat ik deze heb gebruikt op mijn kaart.


Een babykaartje is het geworden....blauw...dus...voor een jongetje.....


ik vond de tekst ook wel schattig: love every inch of you.....


een lekkere grote bloem om het geheel af te maken.....

Op het WLVC-blog kunnen jullie zien welke de favoriete ponsen of mallen zijn van de DT-leden en ik hoop dat jullie inspiratie opdoen om deel te gaan nemen aan onze challenge.
Tot 2 maart 18.00 kun je je creatie linken bij WLVC.

Dan wens ik iedereen natuurlijk weer een fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Schitterend Plony, wat supermooi gedaan, er staat veel op om te bewonderen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi het plaatje de mal bloemen de kleur het is weer helemaal toppie groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony! Ik zal zo eens even op het WLVC blog kijken, ben net weer terug in blogland en kom overal ogen tekort om alle mooie dingen te bekijken! Dit is in ieder geval een schitterende creatie, echt weer een hoog a´la Plony gehalte!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke creatie! Zoveel op te zien! Mooi man!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer helemaal tip top in orde uit Plony, prachtig!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi is je babykaart!!! Leuke details heb je gebruikt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony. Wat een prachtige kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a beautiful baby card, the image(s) are so lovely. Gorgeous lace and great papers. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook jou inspiratiekaartje is weer GEWELDIG Plony....super leuke accentjes en dat hangertje is ook geweldig...daar heb ik er ook nog een van liggen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje Plony en wat een leuk plaatje en mooie details heb je er op verwerkt.
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig geheel is dit weer. Zo mooi om naar al die details te kijken, ik raak niet uitgekeken.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje van een kaart Plony, je favo mal is inderdaad schitterend, zit ook in mijn mallenkoffertje hoor hihi.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Plony
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plony wat een mooi kaart heb je gemaakt, mooie mal en leuk geheel zo. Eens wat anders als babykaart.
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hij blijft super mooi, deze inzending van jou ennuh!!!
    helemaal mijn ding.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje