Duo-opdracht WLVC

Goedemorgen allemaal.......

Vandaag staan er op het WLVC-blog foto's van de duo-opdracht die ik samen met Jolanda ben aangegaan.
We zijn allebei aan de slag gegaan met het volgende pakketje....


en ik zou het heeeeel leuk vinden wanneer jullie bij Jolanda gaan kijken wat zij met de spulletjes heeft gedaan.
Dit is mijn uitvoering.......


Ik heb de 3 paneeltjes onder elkaar aan een lint gehangen....

Ik zal de paneeltjes ook nog even afzonderlijk laten zien....


de bovenste.....

dan de middelste....



en tenslotte de onderste....dat kon niet missen hè....



Het was weer heel leuk om te doen en vooral om te zien wat Jolanda heeft bedacht....dezelfde spulletjes maar een hele andere uitvoering.....dát maakt het nu juist zo leuk.

Een hele fijne dag allemaal, groetjes van Plony.

Reacties

  1. Ze zijn stuk voor stuk geweldig!
    Mooi kleurrijk, en toch helemaal vintage!
    :-D :-D :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal super!!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi gedaan, een prachtige creatie, erg leuk om thuis te hebben hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,

    ik kom net van Jolanda's blog af en zo leuk om te zien wat zij er mee heeft gemaakt. Ook deze creatie van jou is prachtig gemaakt, ziet er zo lief uit. Grappig om te zien hoe 2 mensen met dezelfde materialen toch iets geheel anders kunnen maken.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige hanger Plony, heel mooi gedaan, mooi vintage....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony die van jou is helemaal toppie heel leuk gedaan. Vind hem geweldig.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Plony
    ook bij mij staan er weer nieuw crea's op me blog gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous! Love the kit, such great colors, beautiful image and the pearls and ribbon are so pretty!

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige hanger, weer super mooi gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is het weer super mooi top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een geweldig mooie hanger heb je weer gemaakt Plony...PRACHTIG!!!
    Ik ga dadelijk bij Jolanda een kijkje nemen...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Plony,
    Heel mooi en wat een gave felle kleurtjes!!!
    De plaatjes zijn ook weer mega mooi!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje