Nieuwe challenge bij My Besties......

Goedemorgen......

Tijd voor een nieuwe challenge bij http://bestieschallenge.blogspot.nl/ en we hebben voor jullie een bingo-opdracht. Het is dus de bedoeling dat je een rijtje van het blog haalt....horizontaal,verticaal of diagonaal....het is allemaal prima.

Ik heb mijn Bestie die je hier kunt vinden gebruikt met het volgende bingo-rijtje....: Flowers/lace/blue


Ook de mal van Sherri heb ik gebruikt , leuk met al die hartjes.....


kleine bloempjes gemaakt met een pons.....



Mijn favo vlinder erbij en......voilá.....hij is weer helemaal Plony-proof.

Ik hoop dat jullie lekker mee gaan doen met de challenge....ik zie jullie mooie creaties wel verschijnen.

Fijne dag en liefs van Plony.


Reacties

  1. idd Plony proof, het is een super kaartje. mooie kleuren , en schitterende afwerking.
    toppie weer Plony
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte beauty Plony! Supergaaf met deze geweldige mooie kleuren en er valt weer zoveel te ontdekken! Mooi begin van deze nieuwe week en past helemaal bij het vrolijke weer!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig schatje is deze kaart Plony.
    Ik had gisteren als voorbeeld de van jou gekregen deurhanger op mijn creatafel staan in Schiedam. Of het een goed idee was, weet ik nog niet. Ik kon hem twee maal verkopem, maar gekregen blijft gekregen. hihihi
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtige kaart Plony :-). Superleuke Bestie en mooie kleuren!! De hartjesrand is ook errruugggg leuk ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Plony, super mooi gemaakt. Ik was je blog kwijt in mijn bloglijst samen met nog een paar andere blogs, maar ze staan er weer in hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart met super leuke afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje zo mooi van kleur het ziet er weer schiterend uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Plony, prachtig!!!
    Weer eens wat anders zo in het blauw! Heel mooi gelukt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke kaart al ben ik geen Bestie fan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schattig kaartje Plony.
    De kleuren zijn super.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou plony-stijl is deze kaart weer helemaal met prachtige dingen en een leuke besties erop!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi kaartje weer,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous image, wonderfully colored and I love the frantage. Such beautiful die cuts and colors. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje in superkleuren!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi is dit kaartje weer Plony ...mooi je ingekleurde Bestie en ook prachtige bloemetjes en die vlinder is helemaal TOP...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer schitterend Plony.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super lief kaartje en hele leuke kleurtjes ook!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje