Valentijn.....


Overal kom je ze tegen.....valentijnskaartjes.......en ik moest er toch óók maar even eentje maken had ik bedacht.
Met de cricut een bloemvorm uitgesneden en daarop mijn kaartje opgebouwd.....natuurlijk heeeeeelemaal van de roze hahaha.....zo snoeperig.....


Leuk om te maken....ik doe er wel niets mee maar ach.....misschien is ie nog eens bruikbaar voor iemand die 14 jaar wordt of zo.....en anders staat ie maar gewoon lekker roze te pronken in mijn hobbykamer toch?


Ik heb er in ieder geval plezier in gehad om dit te kleuren en te maken....en daar gaat het maar om.....


en nu.....je gaat het niet geloven.....ga ik een rondje bloggen hier en daar......misschien tot blogs!!!!
Liefs van Plony.

Deze kaart gaat meedoen aan de challenges bij:

http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/   : Be my Valentine
http://tildastown.wordpress.com/   : Be Mine
http://liveandlovecrafts.blogspot.co.uk/   : Love and Lace
http://lovely-haenglar-only.blogspot.co.uk/   : pearls and lace
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/   : Hearts
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/   : Valentijn en/of harten

Reacties

  1. Wat een lief kaartje Plony en prachtige spulletjes gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa heerlijk, wat een prachtige kaart. Genieten Plony! Dit is een geweldige tijd, al die prachtige kaarten vol met liefde en hartjes. Ik krijg er geen genoeg van. Geen slecht idee om gewoon zelf van deze kaart te genieten hihi. Hij is schitterend dus waarom niet. Erg leuke details heb je gebruikt!
    Fijne avond nog en lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je valentijnskaartje Plony...hele leuke accentjes erop.....en Tilda die een knipoogje geeft....die heb ik nog niet eerder gezien.....super LEUK!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat heb dat schitterend gemaakt , ik vind hem super mooi .
    hobbygroetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldige kaart Plony jammer dat ik geen 14 wordt maar precies het omgedraaide dit jaar anders had ik wel iemand geweten voor deze schitterende kaart hihihi(kan haar alleen met de neus aanwijzen als ik in de spiegel kijk)
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke tijd is dit, valentijndag komt eraan en ik geniet. Overal romantische kaarten en vooral...veel rose haha. Ik hou er wel van en vind deze weer een schatje, mooi gemaakt Plony.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schatje van een kaart Plony, leuke stempel, mooie roze kleurtjes, wat wil een mens nog meer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk kun je deze altijd opsturen....heerlijk in het zuurstok roze en het is echt een beeldschone kaart!! Super leuk dat je met deze Valentijn mee doe bij Scr@p-Cards en hobby groetjes van Gerie en DT lid dit keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony! Ik heb het ook niet zo met die Valentijn en een kaartje maken lukt me ook gewoon niet. Alles wat ik tot nu toe al uit m'n mouw heb proberen schudden lijkt net echt Valentijn, maar eerder gewoon. In ieder geval is het bij jouw weer prima gelukt! Prachtig kaartje, Tilda ziet er weer opperbest uit en zo leuk met al die bloemetjes, stansjes, kant en lint! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhh Plony hij is super mooi, komt ook vast door de kleuren, maar alles wat erop zit past bij elkaar.
    groetjes Rian
    Ps je kan hem ook nog mee laten doen bij de creative cutting challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hij is je prachtig gelukt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Plony, ziet er inderdaad erg snoeperig uit....hahhha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi roze en heel lief! Prachtig model en wat een hoop laagjes en spulletjes, veel op te zien! Ik bewaar sommige kaartjes ook wat langer en zet ze dan in mijn HEMA kaartenrek, staat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Plony. Je vindt vast wel eens een 14 jarige en lekker pronken in je kamer is genieten voor jezelf toch? Heb ik vaak hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje Plony!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Plony,

    Wat een super lief kaartje is het geworden,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous card, I love the shape and details, so very pretty. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie, vrolijke kaart met prachtige details en een schattige Tilda. leuk dat je ook meedoet met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi plony!!! Heerlijk al die liefdes kaartjes op het moment.

    Vind je voorgaande creaties ook al zo mooi, heb even wat gemist maar heb net alles weer ff uitgebreid bekeken er zitten weer echt bjoeties bij hoor!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is die prachtig Plony.
    Echt een beauty om van te snoepen.
    Fijn weekend
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je super-roze kaart weer helemaal geweldig hoor !
    En mocht je nou echt een bestemming zoeken voor deze kaart .... ik houd me aanbevolen.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. was een prachtige creaties heb je allemaal gemaakt supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart heb je weer gemaakt Plony had hem al op fb voorbij zien komen maar hier kan ik hem toch beter bewonderen.Lekker roze zijn wij toch gek op.En ook ik pak nog regelmatig me cricut(de allereerste personal cricut,de baby).Zag vandaag alweer een hoop nieuwe crea's voorbij komen op fb ben wer benieuwd meid.
    En je ziet het ben ook aan me blogrondje bezig hahaha.

    Lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Plony, toch wrl leuk om 1 x per jawr zo lekker uit te pakken in roze!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card...love all your details! Thank you so much for joining us at LHoSM this week.

    Hugs
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi . Je zou bijna weer 14 willen worden. hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is so stunning, I love the lace and the magnolia dies. Gorgeous image. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje