Hieperdepieperdepiep voor Henriëtte.....



Goedemorgen, vandaag is onze Henriëtte jarig, mijn steun en toeverlaat bij WLVC.
Natuurlijk moest er een kaartje komen voor Henriëtte en ik heb gekozen voor 1 van de magnolia-sterrenbeelden......als ik het goed heb gedaan moet het deze leuke stempel zijn voor vandaag: Ram



Ik had mijn hobbyvriendin Nel gevraagd of ze voor mij het kaartmodelletje wat zij onlangs gebruikt heeft in de cricut-craftroom wilde zetten en natuurlijk heeft Nel dat gedaan voor mij.
Leuk om zo eens een ander modelletje te maken dan standaard.


Zelf 2 van die leuke swirls gemaakt en bewerkt met frantage....


een bijpassende vlinder........
en nu maar hopen dat Henriëtte er een beetje blij van geworden is vandaag.

Heel hartelijk gefeliciteerd meis en een hele fijne dag vandaag.
Natuurlijk wens ik verder iedereen óók een hele fijne dag en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
Liefs van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://stampandcreatewithmagnolia.blogspot.nl/   : march flowers
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/   : lacey lace
http://tildastown.wordpress.com/   : flowers

Reacties

  1. super kaartje Plony, erg mooie kleuren, weet zeker dat ze hem mooi gaat vinden.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Plony, zeker weten dat Henriette deze mooi gaat vinden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een schitterend kaartje! Heel mooie details. Hier wordt Henriëtte zeker blij van! Het model van de kaart is inderdaad leuk, even wat anders.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit, wat apart ook die swirl!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gaat Henriëtte prachtig vinden Plony, er is heel veel moois op te zien, en prachtig de frantage erop! en lekker vrolijk!
    Fijne zonnige dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en vrolijk kaartje daar ga de jarige vast heel blij mee zijn.
    Fijne dag en groetjes.
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou en of Henriette daar blij mee zal zijn! Wat een prachtige kaart!!
    Zo vrolijk en vol prachtige details!! Heel lief Magnoliaatje zeg ;-) En top modelletje!
    Veel liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer een super leuk lief mooi kaartje geworden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart voor Henriette, daar zal ze zeker blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje heb je gemaakt Plony - supermooi modelletje, prachtig kleurtjes, super gekleurd en je hebt hele mooi accentjes gebruikt - het is een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Plony, ik weet zeker dat Henriette hier mee in haar nopjes is, Super!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful card, I love the shape and design, and thank you so much for joining us at Midweek Magnolias.
    Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een bjoetie Plony
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. really stunning, love the gorgeous embellies
    thanks for playing with us at midweek magnolias
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. me again ;)
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een hele mooie kaart Plony.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kaart heb je voor de jarige gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou als je daar niet blij van wordt.......ik in ieder geval wel. Is werkelijk een schitterende kaart en mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh wat mooi gemaakt Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Plony,

    Wat een lieverdje is dit en wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt en super mooie vlinder ik weet zeker dat de kaart haar op zal vrolijken!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card..Thanks for sharing it with us at The Midweek Magnolias..Hugz Gayle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En dan kom ik nog even bij je bloggie langs gesloft. Of ik blij ben??? Jaaaaaaaaaaa, superblij, wat een lief kaartje heb je voor me gemaakt en wat heb je lief gezongen voor me vanmorgen op de chat van facebook. Superrrrrrrrrrrr bedankt.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Plony, Echteen schatje voor Henriette. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een schitterende kaart heb je voor de jarige gemaakt. Super. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een superlieve kaart voor Henriëtte.
    Ik las dat ze er blij van werd maar ik had niet anders verwacht.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dit prachtig gemaakt voor Henriette Plony, ik vind het schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful!!! Love the shape. Thank you so much for sharing this with us at Stamp and Create! Good luck,
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Such a beautiful card, thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. It' a very beautiful card! Lovely swirl & Tilda look cute too. Thank you for joingin us at Tilda's Town this week.
    Hugs, shien shien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje