Ik zie roze olifantjesssss.......


Zien jullie óók een roze olifantje........ik drink geen alcohol hoor......maar ik zie hem écht hahahaha.....

Hallo allemaal, genieten jullie ook zo van het heerlijke weer en moet bij jullie ook alles buiten in de lentesfeer worden gebracht.......we hebben het er maar druk mee.....en met een Lizzy-pup van 5 maanden schiet het niet écht op......
De bezem, schoffel, spons en zeem....allemaal zijn ze superleuk om in te bijten, aan te gaan hangen en noem maar op......ik heb al geroepen als je niet weggaat nu dan wurg ik je hihihi.....maar nee hoor, wat is het toch gaaf om te zien hoe ze de wereld verkent en van alles ontdekt buiten met het mooie weer.

Binnen in de hobbykamer is het niet écht druk nu....maar gisteren heb ik toch nog even een Bestie-digi in kunnen kleuren en daarmee een deurhanger gemaakt.....leek me wel leuk om mee te nemen naar de braderie in mei........
10 mei....moederdagbraderie in Lekkerkerk en natuurlijk ben ik weer van de partij......


Mét deze deurhanger......voor een heuse meidenkamer gemaakt....






Ook nog een paar harten van Dutch Doobadoo erbij gedaan....


Dat maakte het wel af vond ik.....er liggen nog een paar deurhangers te wachten....eens zien wat ik daarmee ga doen.....

Dit was het in ieder geval voor nu......Fijne avond en lieve groetjes van Plony.

Deze creatie doet mee aan de challenges bij:
http://lovetocreatechallenge.blogspot.nl/   : anything goes
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.de/   : anything goes
http://pennyschallenges.blogspot.nl/   : anything but square

Reacties

  1. Heel leuk Plony. Ja wat een heerlijk weer hè. Worden we vrolijk van.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is het mooi deze deurhanger helemaal top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende deurhanger Plony, leuk olifantje en de hartjes zijn prachtig!!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie deurhanger Plony!!
    Prachtige kleurtjes, ik hou er van.
    lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige deurhanger Plony. Heel mooi dat olifantje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke deurhanger met een schattig roze olifantje!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie deurhanger, heel leuk gemaakt!!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, die roze olifant, lekker girly in deze kleur!
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is toch geweldig aan de deur van een meidenkamer Plony..wat een gave digi!! ik vind het een snoepie!
    Ja Lizzy houd je nog wel even bezig met de voor haar alle nieuwe speeltjes, maar dat houd je jong, hihi.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    wat een gave roze olifant! En de deurhanger is natuurlijk helemaal top.
    Ik moest wel even lachen om je verhaal van Lizzy, haha, ik zag je al elke keer van alles zoeken, maar misschien gaat mijn fantasie met me aan de haal...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PRACHTIGE deurhanger Plony...heel mooi voor op een meidenkamer lief hoor dat rose olifantje....maar ook de andere detais zijn SUPER!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige deurhanger, leuk met een roze olifant.Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt superleuk Plony!!!!! Ik heb nog wel een idee voor een deurhanger op mijn blog staan ;-)!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik zie zeker een roze olifantje hoor, ziet er super lief uit,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem prachtig deze deurhanger, heerlijk roze daar doe je volgens mij alle meiden een plezier mee en de olifant stempel is ook zo leuk.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super weertje he?? daar worden we lekker vrolijk van en ook zeker van je creatie echt gaaf olifantje !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is gorgeous - love the image and the sparkle you have added to it - thank you for joining us this week at Penny's Paper-Crafty - Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja Plony, het is weer een plaatje.
    Straks plaats ik een lila/paarse. Maak ze nog steeds met veel plezier, dankzij die ik van jou heb gekregen. Is nog steeds mijn voorbeeld.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh Plony, deze deurhanger heb je zooo prachtig en schetig gemmakt, echt super mooi!!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. o wat een super gave deurhanger Plony heel mooi bewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje Plony, ziet er weer superleuk uit en echt iets voor een tienermeisje, gaaf.
    Haha, ik zie het al helemaal voor me terwijl jij druk bezig bent en Lizzy je probeert "te helpen"....lol.
    Goh, alweer 5 maanden, het gaat snel.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.n

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vrolijke deurhanger heb je gemaakt Plony, mss moet je bij lizzy eens proberen met een roze olifant!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love that you used Sherri's new digi on this cute door hanger!! Great job!! Thank you for sharing with us at Love to Create Challenge!!
    Zenita (aka Scrappinwith'Z)
    DT member Love to Create Challenge
    http://www.scrappinwithz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. such a gorgeous creation, love the colours!
    Thanks for playing at CFTH
    Hugs Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een super leuke deurhanger Plony
    je hebt hem heerlijk vrolijk opgepimpt.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig gedaan plony en hij zal leuk hangen aan de deur van een meidenkamer, want die zijn immers gek op roze.
    Ik vind het in ieder geval een juweeltje geworden.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh this is fabulous! I love your door hanger! So cute! Thank you for joining us at Love to Create Challenge this week! Mo xxx
    Why not link up at the Anything Goes challenge at Left of Center this month for a chance to lots of prizes from some amazing sponsors! http://leftofcenterchallenges.blogspot.co.uk/p/loc-1st-anniversary-challenge-starting.html

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schat van een deurhanger! Leuke digi!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Och wat leuk je roze olifantje.
    Heel mooi hoor die zal pronken aan de kamerdeur.
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gave deurhanger voor een meidenkamer Plony, sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb de laatste tijd, Ik ga proberen om weer in te halen hoor, |Fijn weekend.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje