Nieuwe challenge bij My Besties



Hallo allemaal......

Hier ben ik weer met een DT-kaartje voor My Besties US en deze keer is de opdracht maak een baby/kinderkaart.
Ik heb gekozen om de volgende digi te gebruiken....:

Big Eye Big Head Dolls Digi My Besties Number 1 By Sherri Baldy


Een kaartje met andere kleuren dan jullie van mij zijn gewend zijn maar ik hoop dat jullie dit toch weer een leuk voorbeeld vinden voor de challenge.



Heel veel knutselplezier allemaal en ik probeer zoveel mogelijk te komen bekijken binnenkort....tot blogs.

Lieve groetjes van Plony.


Reacties

  1. Het is weer een liefie geworden hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig Plony,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk weer plony
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige babykaart Plony...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Plony, heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er erg mooi uit en zeker ook in die kleuren
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Plony. Wat is ie weer schattig. en wat kleuren betreft, kleuren zijn bij iedere dag anders. heel afhankelijk van je omgeving, je gevoel en je humeur. De jouwe stralen naar me toe. prachtig, echt waar. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het weer een schatje Plony,
    heel leuk om te zien dat er in elke kaart toch weer iets vintage achtigs aan zit! Zijn het niet de kleurtjes dan wel de details!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook heel mooi hoor Plony.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Plony....en ook het bestie-stempeltje weer zoooooo mooi ingekleurd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaart weer schitterend Plony, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Probeer af en toe wel te spieken, maar druk op het werk en prive. Heb wel van het mooie weer genoten hoor; met 2 honden moet je er toch regelmatig uit dus dat komt goed uit ;-) Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje