Nieuwe challenge bij WLVC

Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag een nieuwe challenge bij mijn vintageblog http://wlvc.blogspot.nl/ .
Door een foutje van mezelf stond hij gisteravond al in de leeslijst maar dat kan gebeuren hè hahaha.

De sponsor voor de nieuwe challenge is:


en er is niet alleen deze mooie mal te winnen....


maar de winnaar mag in de maand mei gastdesigner zijn.

De opdracht voor deze nieuwe challenge luidt als volgt:
Maak een vintagekaart/creatie met als thema muziek.....ergens moeten wij iets terugzien wat met muziek te maken heeft, muzieknootjes, instrumenten...vul maar aan.

Mijn bijdrage voor de challenge is de volgende......


3 vogelhuisjes heb ik gepimpt......ik heb gebruik gemaakt van muziekpapier, vintageplaatjes van meisjes met een soort gitaar en op de middelste zijn het de vogeltjes die zorgen voor de mooie muziek....


dit is 1...



Twee....



en tenslotte nr. 3....



Natuurlijk hopen we weer op lekker veel deelnemers.....veel plezier allemaal met de challenge.

Fijne dag en lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. wauw-wauw-wauw wat ziet dit er prachtig uit! zo lief zoals je het gemaakt hebt met die vogelhuisjes
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt weer super leuke voorbeelden neer gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi gemaakt, erg leuk die huisje.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om de vogelhuisjes in het muziekthema te pimpen. Ze zijn alle drie prachtig geworden.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit schattig gemaakt Plony, alles past weer perfect bij elkaar, het is een héle mooie creatie.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In een woord Prachtig Plony. Supermooi gemaakt hoor, ik heb er geen ander woord voor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige vogelhuisjes Plony!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great idea, so romantic, love the springtime feeling. Thanks for your comment on my blog! Hugs, Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattige huisjes weer Plony. Alweer een goed idee. ik heb er ook nog liggen. maar ik heb zoveel te doen, dat ik soms bij iemand iets moet zien om te denken, oh ja ????? En als ik het dan gepakt heb, weet ik vaak niet meer bij wie ook alweer ? De leeftijd ????
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattige huisjes weer Plony. Alweer een goed idee. ik heb er ook nog liggen. maar ik heb zoveel te doen, dat ik soms bij iemand iets moet zien om te denken, oh ja ????? En als ik het dan gepakt heb, weet ik vaak niet meer bij wie ook alweer ? De leeftijd ????
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuk idee heb je hier gegeven voor deze leuke uitdaging heel mooi ik ga zeker weer mee doen groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi om ze zo nog even allemaal apart te bekijken en goed te zien wat er voor prachtige details op zitten!
    Vind het een geweldige originele combi!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig heb je dat gemaakt , Plony , met die kleine gepimpte huisjes.
    Zoveel mooie details om te bewonderen.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pranchtige huisjes en mooi aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je je vogelhuisjes mooi gepimpt! Prachtig en leuk om het thema erin terug te zien.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het zijn weer 3 kunstwerkjes Plony.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer super wat je gemaakt heb, erg mooi.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi Plony die vogelhuisjes als inspiratie weer voor een nieuwe challenge.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi gemaakt Plony!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk verzonnen om voor het muziekthema vogelhuisjes te pimpen, mooi gedaan!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje