Weer even aan de magnolia-stempels....


Goedemorgennnnn.....

Ik ben weer even heerlijk bezig geweest met 1 van de magnolia-stempels die ik onlangs tijdens onze vakantie heb ingekleurd. Oude liefde roest niet hè.....ik blijf er écht een beetje verliefd op....


Je kunt je zo heerlijk uitleven op een magnoliakaartje.....alles uit de kast en combineren en plakken maar.....


Leuk is die veer toch....beetje gekliederd met mijn dabber en dan past ie er perfect bij ...

Weinig te vertellen deze keer.....gewoon maar kijken dan....hahaha.

Een heerlijke dag allemaal en liefs van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenges bij:
http://stampandcreatewithmagnolia.blogspot.nl/   : butterflies
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/   : birthday
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/   : Lace and pearls
http://simplymagnolia.blogspot.nl/   : Birthday wishes

Reacties

  1. Je tilda kaart is super zo leuk ingekleurd , ik vind het een schatje om te zien.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart hoor Plony. Gewoon lekker blijven doen hoor met die Magnolia's Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje Plony heel mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Plony, met weer een super stempel :-) heel mooi ingekleurd.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Plony, leuke ingekleurde Tlida...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Plony.
    Ja ik heb wel door dat die stempels je wel liggen.
    Ik zit een beetje te balen.
    De site van CreaBea en jou geen problemen. Ertussen komt Wilma met All4you binnen en nog mijn muis nog de pijltjestoets werkt dan en dan krijg ik steeds de mededeling "niet reagerende pagina". Krijg ik dan na heel veel geklik weg en moet zelf weer vanaf postbus in verder. Snap je dat dat balen is. Ik wil ook bij Wilma reageren. maar ....
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is weer een schatje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Plony met erg leuke details. Van Magnolia krijg ik ook echt nooit genoeg. Tijd te kort om alles te maken wat ik wil hahaha!
    Nog een fijne week en lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja ze blijven leuk, en je kaartje is weer heel mooi

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heb je het weer mooi ingekleurd en de kaart is ook weer helemaal top prachtig ik heb weer zitten genieten groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Magnolia is ook enig Plony dus vooral af en toe blijven doen en dan dit als resultaat, heerlijk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, en wat gebruik je toch altijd prachtige kant. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, mooi, mooi! Jeetje wat een kunstwerkje, deze is wel voor in een lijstje hoor.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje, de Tilda's blijven ook leuk

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een lief kaartje met Tilda. Leuk met de notenbalk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje. En al is het geen echte vintage, je herkent de hand van de meester ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is een prachtig kaartje Plony en zo mooi met die rand bovenaan.
    laat dat maar aan Plony over want daar ben je een kei in .
    alles past perfect bij elkaar.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart Plony!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een prachtige kaart!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een beeldschoon kaartje heb je hier gemaakt, al net zo mooi als mijn verjaardagskaart die ik mocht ontvangen. Hartelijk bedankt daarvoor,,,,,,Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O,jee deze had ik even gemist, maar vind het weer een plaatje en wat leuk dat je weer is een magnoliaatje
    heb gebruikt. Vind het weer een toppertje.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card Plony with such a sweet Tilda and amazing details - the lace and pearls are gorgeous!
    Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje