50 and fabulous.....


Hallo....daar ben ik weer eens.......met een kaartje voor "onze" Christa.....zij wordt binnenkort 50.
Wat een mooie leeftijd 50.....toen IK 50 werd heb ik zo'n ontzettend leuk jaar gehad.....maanden na mijn verjaardag was ik nog bezig met mijn verjaardagskado's.......high-tea, weekendje Parijs, concert André Rieu.....zo gaaf! Ik kijk er écht met heel veel plezier naar terug.


Dit is de kaart die ik voor Christa heb gemaakt en ik hoop dat hij een ietsiepietsie bijdraagt aan een onvergetelijke verjaardag.


Tussen de bloemetjes hangt een heel klein kroontje, helaas niet zo goed te zien maar 50 is wat ze noemen een kroonjaar dus....vandaar het kleine kroontje....


Een hele fijne dag binnenkort Christa en maak er een waar feest van....je wordt maar 1 x 50 hoor!!!!

Lieve groetjes van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenges van:
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/   : includes a sentiment
http://stempeltraeume.blogspot.nl/   : Stanzteile
http://divasbydesignchallenge.blogspot.co.uk/   : anything goes
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/   : anything goes
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/   : Butterflies

Reacties

  1. Met deze kaart blijf je eeuwig jong...zo lief en schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card, love the shape and all your wonderful details, thanks for joining us at Divas By Design this week. Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony
    Nou ze zal er best wel blij mee zijn met zo`n mooie kaart.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een bjoetie van een kaart en zeker om heel lang blij en tevreden terug te kijken op 50 ste verjaardag
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schoontje.
    Zoveel leuke dingen op te zien, dat moet zeker bij Christa in de smaak vallen.
    Heel mooi gemaakt Plony.
    Bedankt voor de tip mannenkaart bij DSCC, eigenlijk wist ik het, maar omdat ik slechts 1 kaartje mag plaatsen wou ik de duiker er niet neerzetten, omdat ik al iets anders in gedachten had.En voilà, ze staat er al.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Plony een hele mooie kaart.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beeldige kaart Plony en ja..those were the days.............al weer 12 jaar geleden werd ik getrakteerd op een weekje Malta voor mijn 50e, zal het ook nooit vergeten!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schiterend mooi kaartje daar zal de jarige wel heel blij mee zijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zag um net al even op facebook voorbij komen....wat is ie leuk gemaakt zeg! Hele mooie details heb je gebruikt en het kroontje al kroon op je werk en als kroonjaar erg leuk bedacht!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor Christa. Heel mooi gemaakt Plony. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart, daar zal Christa zeker weten blij van worden!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Plony. Super mooi, en natuurlijk veel mooie details.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi Plony, ik heb vandaag ook iets gemaakt voor Christa....en wat is ie hartstikke leuk geworden en wat goed bedacht dat kroontje!! Ja wij zijn het al even gepasseerd hè, die 50 jaar! Op naar de 60...no problem!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Christa Plony, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja je wordt maar 1 keer 50, maar we hopen toch dat er nog vele jaren bij komen. Maar ..... ik zou wille, dat ik nog 50 werd. Helaas die kans krijg je niet, gr leny
    PS je kaartn e.d. kon ik niet zien, ze kwamen weer eens niet door. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Plony,
    je hebt ene bjoetie van een kaart voor Christa gemaakt. Dat gaat zeker bijdragen aan een onvergetelijke dag. Mooi als je er zo lang van kunt nagenieten. Hopelijk kan Christa dat ook. Je kroontje op de kaart vind ik zo ontzettend leuk! Deze krijgt vast een ereplaatsje.
    Dank je voor de tips. Ik had al gekeken op het blog van WLVC, maar de moeilijkheid ligt vaak in wat plaats ik, maar meer nog:waar plaats ik het. Gewoon blijven oefenen toch en ik vind mijn kaart ook een echte GerJanne hoor..... ben er best trots op!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Plony en idd het is een kroonjaar en dat mag gevierd worden om dan jaren erna weer aan terug te denken ik heb die mijlpaal ook al gevierd en bedenk eigenlijk dat de tijd nu wel erg snel gaat:)

    Groetjes en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje heb je gemaakt prachtig van kleur en het lieve afdrukje is supermooi gekleurd - je kaart is echt een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje heb je voor Christa gemaakt Plony! Daar zal ze heel blij mee zijn!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is weer prachtig Plony, zoveel moois te zien op je kaart,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony
    Wat een geweldig mooie kaart
    en heel leuk dat je meedoet aan de challenge bij Magnolia Forever
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauwww wat een prachtkaart Plony
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a cheery card, perfect for a special birthday. Thank you for playing at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Christa komt goed in de kaarten te zitten ik heb al heel veel moois voorbij zien komen hier en daar, dit is ook een plaatje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is a very beautiful card... great shape and details! Love the colours too! :)

    Thank you very much for joinig us at Marvelous MAgnolia Challenge this week.

    Hugs Cinzi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous Card Love all those Great Die Cuts and the perfect Tilda! Love it! Thanks for joining us at Marvelous Magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. So beautiful, Plony.
    Love the shape and the coloring.
    Thanks for playing with us at Magnolia Forever #2 Anything Goes.
    Good luck.

    Hugs,
    Dian Ratna.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This is such a beautiful card! I love your Tilda and Embellishments! Thank you for sharing at Magnolia Forever! Hugs Julie DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje