Gastdesigner Love To Create Challengeblog


Goedemorgen allemaal,
vandaag mag ik gastdesigner zijn bij http://lovetocreatechallenge.blogspot.nl/ en voor deze gelegenheid mocht ik een digi uitzoeken van Whoopsi Daisy .Ik heb een leukerd uitgezocht en ben aan de slag gegaan.
De opdracht voor de challenge van Love To Create luidt: Cute with dies and punches.

Mijn uitvoering van de opdracht is een tasje geworden met daarop mijn floral ovals-mal gebruikt en een Martha Stewart-pons.



Ik denk dat de lieve digi wel heel leuk uitkomt zo op dit tasje....


mét leuke bloemen op twee hoeken....


en een klein "friend"-accentje met een roosje en 2 gears.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik zou zeggen....ga eens kijken op het Love To Create Challengeblog en misschien vind je het wel zo leuk dat je mee gaat doen.

Ik vond het erg leuk om gastdesigner te zijn....dankjewel dames van Love To Create.

Fijne dag allemaal en lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. OOO Wat een plaatje Plony, schitterend gedaan, dit tasje is al een cadeautje op zich, echt weer helemaal Plony hihi.Leuk dat je gastdesigner mag zijn, ze boffen maar met jou.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig tasje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Plony.
    Als je zo een cadeautje kunt afgeven, dan geef je met de verpakking alleen al een prachtig cadeau af.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig tasje heb je ervan gemaakt Plony, ik ben er helemaal weg van

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Plony, dit is zeker een cutie..Een schattig tasje heb je gemaakt met die lieve digi, heerlijk in die roze tintjes, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker weten dat je een leukerd hebt uitgezocht Plony en wat een dot van een tas heb je gemaakt, dik verdiend dat GDT-plekje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig tasje heb je gemaakt, Plony! Schattige digi en héél mooi met al die bloemetjes!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele eer als je gast designer mag zijn Plony....tenminste dat vind ik wel!! Je hebt er een prachtig tasje van gemaakt en een hele leuke digi uit gekozen! En ook zag ik de up-date foto van Maurits en dacht hè, die wordt alweer een jaar binnenkort!!! Als de dag van gisteren herrinner ik me de namen raad candy.....waar blijft de tijd!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend tasje heb je gemaakt Plony - supermooi samengesteld en gedaan - heel erg mooi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi tasje Plony, heel schattig.
    Leuk dat je GD mag zijn.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, schitterend weer Plony!
    Prachtig ingekleurde stempelafdruk en schitterend gedaan met alle bloemen langs de rand. Het vlindertje aan het stukje jutekoort is ook een heel leuk detail!
    Mooi, mooi MOOI!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend tasje Plony, ik vind hem supermooi, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig tasje is dit zeg!

    Alles klopt weer tot in de puntjes.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterend kadotasje heb je gemaakt Plony! Leuk hoor dat je weer ergens gast-designer mocht zijn. Zo leuk als je uitgekozen wordt... lekker van genieten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een ontzettend leuk tasje zo! Ik had alleen een deja vú: Je gelooft het of niet. Ik heb eens voor mijn verjaardag, ik denk ruim 2 jaar gelden, zo'n tasje gekregen met dezelfde afbeelding erop. Echt waar!
    Hij is er denk ik super geschikt voor.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er helemaal toppie uit Plony.
    Echt zo super mooi!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met al die prachtige dingetjes (bloemen e.d) is het een schitterend geheel geworden.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh wat een lief tasje Plony zo mooi ingekleurd ook.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wat super lief, erg leuk in het roze!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony, een prachtige kadoverpakking, super mooi voorbeeld creatie. Ze zijn hier vast heek blij mee geweest.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk kaartje.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige crea heb je gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Amazing :-p !!
    Wat een super leuk kadootasje...gaaf bewerkt helemaal in jou kleur vrolijk en prachtige accenten!
    Dat zal met veel liefde en plezier gegeven en ontvangen worden!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Plony this is a stunning project. So happy to be working with you as GDT on the Love To Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Plony this is absolutely beautiful!! Thank you so much for joining us as a Guest Designer!! Your work is fabulous and we truly enjoyed having you!! Hope you will join us again soon!!
    Hugs'
    Jackie - LTC owner

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Plony you did an amazing job creating your beautiful gift bag! It was a pleasure have you as our Guest Designer this week at Love to Create!
    Crafty Hugs,
    Ruza, LTC Admin/Designer
    Ruza's Craft Corner

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje