Reminder challenge My Besties......


Goedemorgen, hier ben ik weer met een reminder voor de lopende challenge van http://bestieschallenge.blogspot.nl/  .

De opdracht van de challenge is iets te maken waarbij je je inspiratie hebt gehaald uit de volgende foto....


Weet je dat ik dat bést moeilijk vond......ik wil dan altijd teveel de foto volgen en dat kan natuurlijk helemaal niet....en het hoeft ook helemaal niet.....
Na diverse mislukte pogingen heb ik besloten dan maar tevreden te zijn met de volgende kaart en er verder niet meer over na te denken.....
Soms ben ik bést lastig voor mezelf hahahaha....


Niet mijn mooiste kaart ever maar.......ik hoop toch dat jullie een beetje zijn geinspireerd door mijn kaartje en mee gaan doen aan de challenge.
Heel veel knutselplezier......liefs van Plony.


Reacties

  1. Superleuk Plony!Mooie kleuren heb je gebruikt en de mallen zijn ook top! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Plony - supermooie kleurtjes heb je gebruikt en je hebt de Besties super gekleurd - ik vind hem prachtig.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Plony, de kleuren en de vele details op de foto komen in je kaart helemaal terug.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat heb i9k nu ook altijd Plony, ik ben dan ook meer met een kleurenkaart of schets bezig en raak uit mijn comfort zone, hihi. Maar af en toe een uitdaging is dan ook weer leuk. En vaak heb jezelf het gevoel van hummm, maar een ander ziet het dan gelukkig weer anders. En ik vind je kaartje met je prachtige ingekleurde Bestie stempel best heel lief....
    misschien een tikkeltje druk door het bloemetjes dessin papier, maar je kaartje mag er zijn hoor!!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het weer een mooie kaart Plony, het lieve bankje en die tekstmal is zo ontzettend mooi, al met al mag je wel tevreden zijn hoor en tja, als je altijd zulke mooie kaarten maakt kan het niet altijd een 10 zijn toch? Een 9 is dan ook prima;)
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem eeeeeeeeenig Plony, hou ook wel van rood daar wordt je gewoon vrolijk van en een keer wat minder frutsels (niet oneerbiedig bedoelt hoor) is ook super!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart.
    Ik moet toegeven dat ik meer aan tuin had gedacht en het rood had weggelaten omdat ik hier echt niet mee kan werken en mijn kaartjes dan altijd afschuwelijk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony (ja, ik leef nog!), je mag zeker tevreden zijn met deze kaart! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook best moeilijk vond, net als het werken met sketches. Zooo niet mijn ding! Maar soms moet je de uitdaging aangaan hè. ;-) En uiteindelijk is het toch leuk! Jouw kaart is lief en vrolijk tegelijk met al die lieve vlindertjes en bloemetjes!
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    wat een enig kaartje!! Ik was alleen verbaasd dat dit ook een Bestie is....wat is er met haar ogen gebeurd??
    De indeling van de kaart vind ik heel knap gekozen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Plony hier wil ik wel graag aan mee doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is je perfect gelukt Plony om de fotoinspiratiefoto te gebruiken als uitsraling voor je kaart....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony
    Ik vind het een topper, wat een prachtige kleuren, door jou kaart komen er vast meer inzendingen, zo gaaf vind ik hem.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, met deze schattige digi.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your card is AWESOME ! I just love it.
    I saved it for inspiration.
    Blessings, Holly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje