Challenge SCH


Hallo allemaal, daar ben ik weer.....met een nieuwe chalenge bij SCH .
Ik probeer zoveel mogelijk nu mijn DT-opdrachten te combineren met mijn kaarten voor de kerst.....dat lukt helaas niet altijd maar deze keer ging dat prima...weer 1 af dus voor het einde van het jaar.

De opdracht is deze keer: Hide and go seek....must have a hidden element.
Er moet dus een verborgen element op je kaart aanwezig zijn.

Laten we eens zien hoe ik dat heb geïnterpreteerd.....


Dit is mijn kaart geworden en natuurlijk zien jullie al het vakje waarin mijn label verborgen zit....


en achter het grote label zitten nog twee kleinere labels zoals je hier kunt zien....
De hele kaart is beplakt met het schitterende papier van pion en voor mijn doen is de kaart deze keer vrij rustig omdat ik het zo zonde vind van het papier om het er helemaal onder te plakken....

Ik hoop dat jullie het weer wat vinden en natuurlijk zien we jullie graag meedoen aan de challenge.

Lieve groetjes van Plony....


Reacties

  1. Prachtige kerstkaart Plony ,leuk gedaan met de verborgen labeltjes.
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en helemaal volgens opdracht met je verborgen label, prachtig kant ook Plony!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Kleine verassingen erin en ik snap dat je het rustig hield!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi plony
    ziet er geweldig mooi uit met al die leuke items erop!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Plony
    Hij is weer prachtig hoor,leuk zo met de labels.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kerstkaart is schitterend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gedaan Plony,het is weer een plaatje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vintage kerstkaart. Mooi gemaakt met die verborgen labels.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Plony! En wat een mooi papier hé.
    Fijn weekend, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeel mooi je inspiratiekaart Plony...zo leuk met die 'verstopte'labeltjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful papers and design, its a lovely card.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful image and I love the lace and stars. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Plony, je bent maar duk met al je Dt's. Fijn dat je het vaak kunt combineren met je kerstkaarten. Wat een schitterend kant heb je gebruikt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Plony, this is one of the prettiest cards ever... LOVE that lace and the picture... wow really sweet and delicate.. LOVE it all.. hide and seek... wow... love it... Love, Light and Peace..Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend mooi.....!!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje