Een nieuwe challenge at Sugar Creek Hollow


Hallo allemaal.....het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Sugar Creek Hollow en we willen graag zien dat jullie een sentiment...een tekstje dus....laten zien op jullie kaart.  Wordplay....must include a sentiment.

Ik heb gekozen voor de volgende tekst....


Another birthday can do you no harm
It only adds to your sweetness and charm

En dat ziet er op mijn kaart als volgt uit....


Een wat langere kaart deze keer maar wel lekker groot....dan kon ik goed mijn spulletjes kwijt....


Deze pretty lady mocht er ook op.....ik hoop dat jullie het weer wat vinden....Deze kaart is naar een hele lieve jarige gegaan.....met haar in gedachten had ik hem gemaakt.....Soms kun je wel eens combineren en dat is fijn toch,,,twee vliegen in 1 klap....een verjaardagskaart gebruikt als DT-kaart....

We hebben voor deze challenge op het SCH-blog 2 gastdesigners en het is niet alleen leuk om de DT-leden op hun eigen blog te bezoeken maar het is ook voor de gastdesigners leuk om even langs te gaan en een berichtje achter te laten.
Dit zijn de dames....
Karien...en haar blog is http://www.scrappinmad-karien.blogspot.ca
Maya....en haar blog is http://mayas-hobbyblogg.blogspot.no

Een hele fijne dag allemaal.......liefs van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://duymelot.blogspot.nl/   : Ladies only
http://acreativeromance.blogspot.nl/   : anything goes
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : anything goes

Reacties

  1. Wat een mooie kaart Plony, superleuk gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOWIE wat is dit weer een beauty Plony en die mooie tekst past perfect bij dit geheel!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zo chic.
    Een prachtige stijlvolle kaart heb je er weer bij Plony.
    Super gedaan zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card and wonderful details, loved the cameo embellishment
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een chique dameskaart Plony..jammer dat ik die jarige niet ben hihi. Ik vind hem mooi samengesteld en wat een toepasselijke tekst. Ik denk zo dat de jarige hier erg mee in haar nopjes zal zijn. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony. Wat een prachtige kaart een heel lief plaatje heb je gebruikt en de camee vind ik helemaal superleuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een geweldig mooie kaart zowel de indeling als dat lijstje met mooie vrouw erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Plony. Zal wel eens wat proberen. Proberen, want nu heb ik minimaal 2 dagen rust nodig. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schitterend mooi is je kaart Plony! De afbeelding vind ik prachtig, net als alle details.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooie kaart weer Plony! Een feestje om naar te kijken.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie vintage kaart Plony. Heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony
    Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt......echt zooooo mooi, ik ben er weg van en die tekst is geweldig.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,

    Wat een beauty!!
    Mooi plaatje, leukle tekst en gaaf papier en bloemetjes. Leuk dat "klei dametje"
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woww Plony, wat mooi weer. Een geweldig mooie kaart, zowel indeling, papier, als details!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. PRACHTIG is dit inspiratiekaartje Plony....zooooo romantisch ....alles past perfect bij elkaar....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een beeldschone kaart, jij bent zo goed in deze stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    prachtige kaart!! Met inderdaad heel veel moois erop!!
    Kim heeft ook iets gemaakt met haar leuke prijs van laatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Plony, een hele deftige kaart met erg leuke tekst erbij. Het lijkt wel een soort van Delfs blauw tegeltje maar dan niet Delfs blauw maar Vintage (kun je 'm nog volgen?). Ik vind het in ieder geval erg leuk erbij!
    Lieve groetjes en een goede week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such an elegant card. Thanks for joining us at Divas this week x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje