Gastdesignerkaart KIC


Goedemorgen allemaal op deze zondagmorgen.....

Weer een gastdesignerkaartje, de 2e bijdrage voor het blog van KIC.
Deze keer moet er een kaartje worden gemaakt nav een sketch en ja hoor.....na de blauw/geel/goud-opdracht nog een opdracht om van te zuchten voor mij hahaha maar.......de volgende opdracht gaat het goedkomen hoor....Dan een opdracht waar ik naar uit kijk.
Nu heb ik me door deze opdracht geworsteld en dit is mijn kaartje geworden.....nav de sketch dus....


Ik hoop dat jullie een beetje inspiratie krijgen van dit kaartje en lekker mee gaan doen aan de challenge want als ik met de sketch kan werken dan kunnen jullie dat natuurlijk ook....toch?


Ik heb weer allerlei leuke frutsels verwerkt....deze knoopjes bijvoorbeeld heeft mijn schoondochter voor mij gekocht in Ierland tijdens de vakantie.....nog meer van dit leuke spul bracht ze mee....lief hè!


Op het hoekje een heel lief klein bloemetje geplakt.....daar had ik weer een  lief hobbymaatje voor die dit voor mij op de kop heeft getikt.....wat een lieve mensen heb ik toch om mij heen hè....de spulletjes komen overal vandaan......echt heel leuk....


en tenslotte nog deze leukerd.....ik houd wel van dit snoezige spul....

Dan wens ik iedereen een hele fijne zondag....liefs van Plony.



Reacties

  1. Je kaartje is schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje, lief kaartje en leuk die grote A

    fijne zondag nog .....Liefs Debby
    http://debbysscrapcards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor een Plony kaartje bloementjes, kant frutseltjes erbij hihi, maar alle gekheid op een stokje ik vind het weer een geweldig kaartje wat je hebt gemaakt.

    Fijne zondag en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weer heel goede inspiratie voor deze sketch. Mooi gedaan zeg. En al die frutseltjes......enig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht van kaart heb je ervan gemaakt Plony - een supermooi geheel met accentjes à la Plony ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi is dit kaartje Plony....maar ik wil best geloven dat jij er wat moeite mee had....toch nog aardig wat leuke plonydingetjes opgemaakt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan hoor Plony, en leuk om te lezen dat sommige opdrachten voor jouw ook nog een uitdaging zijn1

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful card, the trimmings are so pretty.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihihi, ja daarvoor moet jij denk ik wel even uit je comfortzone stappen! Maar het is je echt perfect gelukt! Heel leuk kaartje en met mooie details!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje