Ik kijk in mijn glazen bol.....


Ik kijk in mijn glazen bol en.......doe maar niet hoor, dat laat ik aan deze gipsy-Tilda over ......
Het is wel een lief plaatje zo met de bol in haar handjes....

Ik heb een vrolijk kaartje gemaakt met deze keer wat fellere kleurtjes want ik heb nog zoveel gekleurd DP wat maar blijft liggen terwijl het best leuk is om wat meer kleur te laten zien. Ik pak heel snel terug naar de wat zachtere kleurtjes maar ik vind dit toch ook wel gezellig zo.....


Deze kaart zal in ieder geval bij een vintage-opdracht niet worden goedgekeurd...laat dat duidelijk zijn hahaha.....Dat is nou juist zo leuk om steeds weer een andere kant van jezelf te laten zien.....als je dan de Hollandse vintagekaart ernaast zet hihihi....


Maar wel of geen vintage.....mijn toevoegingen op een kaart zijn er ALTIJD.....bloemetjes, vlindertjes, kantje......


Het blijven tenslotte Plony-kaarten....

Een hele fijne dag allemaal......liefs van Plony


Deze kaart doet mee aan de challenges bij:

http://cutecardthursday.blogspot.nl/   : Too cute
http://divasbydesignchallenge.blogspot.co.uk/   : anything goes
http://ribbongirls.blogspot.co.uk/   : use ribbon
http://totallytilda.blogspot.nl/   : pearls

Reacties

  1. Weer een fantastische kaart, Plony.
    Mooi al die roze dingetjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, die ik al op facebook had bewondert. Kan je Tilda niet vragen waar mijn doosje is?
    Mijn eigen telepathie werkt nirt. Jelaas. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart weer Plony, leuk toch om af en toe weer eens andere kleuren te gebruiken? Ik ben weer lekker aan een volle kaart bezig maar mijn laatste 2 kaarten zijn voor mijn doen erg kaal maar ja, niet iedereen houd van vol en ze hebben ook wel wat. Deze is in ieder geval weer fantastisch;)
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Plony - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaartje ziet er weet super uit.
    Bij jouw maakt het niet uit of het vintage of een afdrukje is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa,hier hou ik zo van,,, het is een plaatje van een kaart, mooi in deze kleuren, je hebt ook weer prachtig gekleurd Plony, het is een schatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele gezellige fleurige kaart Plony, prachtig stempeltje!
    Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Plony
    Stempel is super met de glazen bol .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart Plony!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow beautiful! Thank you so much for sharing with us at Totally Tilda. Jen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart . Mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a pretty card. Thanks for joining us at Divas this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi PLony. Deze is ook geweldig mooi.Wat een lief magnoliaatje. leuke kleuren. Mooi gemaakt met mallen en het prachtige kant. de kaart hieronder vind ik ook prachtig Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a beautiful card and packed full of embellies!
    Thank you for sharing it with us at Totally Tilda challenge.
    Big hugs
    Elaine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a beautiful card and packed full of embellies!
    Thank you for sharing it with us at Totally Tilda challenge.
    Big hugs
    Elaine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week :)
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje