Lekker in de kerstfreubel-sfeer


Goedemorgen allemaal,
ik ben al lekker in de kersfreubel-sfeer.....In het weekend diverse dingen gemaakt voor de kerst maar die kan ik nog niet allemaal laten zien....nog eventjes geduld dus. wat ik wél kan laten zien is deze kerstsok...met een digi van SherriBaldy ...je kunt hem>>hier vinden als je hem leuk vindt om ook eens te kleuren.


Ik heb de sok eerst beplakt met DP en daarna lekker veel kantjes gebruikt....van het DP is dus niet veel meer te zien maar het schijnt nog wel mooi door het kant heen....


A Merry Christmas....een strookje wat ik heb afgeknipt van een pion-scrapvel....


Deze 2 lagen nog te wachten....die had ik bij de xenos vandaan en nog steeds niet gebruikt....verschillende kleurtjes en de roze kwamen nu wel heel mooi uit....


Nadat ik van verschillende hobbymaatjes van die leuke lichtgewicht dingetjes had gekregen ben ik toch zélf ook maar weer eens aan de gang gegaan met dat lichtgewicht spul maar...of dat dát nou mijn ding is ....hahahaha......Ik zeg altijd tegen Nel dat ik meer van de kant-en-klaar ben hihihi.....

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden....deze is in ieder geval vast weer klaar om in december een deurmatje te gaan bezoeken.

Fijne dag allemaal!!!!

Deze "kaart" doet mee aan de challenges bij:

http://paradiseofstamps.blogspot.nl/   : anything goes
http://www.ppinkydollschallenge.blogspot.nl/  : anything goes/add a flower
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/   : gebruik bloemen

Reacties

  1. Mooi en origineel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat is ie mooi en vrolijk geweldig met al die leuke details erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb jij weer helemaal mooi gemaakt, een pracht van een home deco kerst sok! En ik ben ook wel meer van het kant en klaar, maar zou toch graag eens een malletje willen van en klein roosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk winters sfeertje, ik vind die klei wel heel leuk al heb ik het ook nog niet zelf geprobeerd te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so gorgeous, love the shape
    thanks for playing with us at paradise of stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige sok heb je gemaakt en helemaal Plony.
    super zeg gedaan en een geweldig leuke decoratie.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie sok is het geworden. Lekker warm ziet hij eruit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet je sok er zooo leuk uit Plony! Echt heel mooi geworden! Je stempel is supermooi gekleurd en je sok is prachtig aangekleed! Echt zoveel leuks om te spotten! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit weer leuk Plony, leuk idee die sok en met al dat mooie kant erop, prachtig. Ik ben helemaal weg van lichtgewicht klei, lekker van alles wat zitten te maken, leuk hoor maar ieder zijn ding natuurlijk. Je hebt in ieder geval alweer een prachtige Kerst creatie klaar.Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a lovely gift item, so many frills and details. Thank you for joining in our anything goes challenges over at PPinky Doll challenges
    Amanda PDDT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow this is absolutely stunning! Thank you for joining us in our new challenge at Paradise of Stamps, good luck and I hope you will join us next time.
    Hugs
    Gina x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Totally gorgeous!!!! Love the vintage feel to this. Don't forget to put the logo of the challenge in your sidebar to be eligible to win :)

    Thanks for joining our fortnightly challenge here at Paradise of Stamps Challenge. Hope you will join us next time co-owner Crafting Vicky. I have a giveaway you need to check it out at 600 followers giveaway

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje