Nazomeren.....


Hebben jullie dat ook dat je nog zo graag even wil na-zomeren.....vandaag viel dat toch een beetje tegen....Het weer was niet slecht maar af en toe motregen is niet uitnodigend om buiten nog wat te doen....Toevallig kwam dat goed uit want mijn hobbyvriendin, die ik al veel te lang niet had gezien, was gezellig op visite vandaag en nadat we bijgekletst waren zijn we nog een poosje lekker aan het kleuren gegaan.
Ik had zin om deze magnolia-stempel te kleuren en nog een beetje zomers gevoel erin te brengen.
Nadat Riet was weggegaan moest ik natuurlijk nog even een kaartje maken....en met het schattige ingekleurde afdrukje  en wat vlindertjes heb ik toch ook op deze iets minder zomerse dag een zomers gevoel gekregen....jullie ook???


Riet had ook nog wat malletjes meegenomen dus kon ik voor deze kaart een paar leuke uitgedraaide stansjes gebruiken die ik zelf niet heb. Fijn toch zo met elkaar hè....een beetje uitwisselen onderling dan heb je weer eens iets anders....


Lief zijn deze bloemetjes hè....heel snoezig...


en het stansje onder de bloemen is ook écht een lieffie.....


en mijn vlindertjes...uit DP geknipt...

Dit was het voor vandaag en ik hoop dat morgen het zonnetje mij gewoon weer even zélf het nazomergevoel geeft...van mij mag ie nog wel even de boel buiten opvrolijken hoor....graag zelfs.

Lieve groetjes van Plony


Deze kaart doet mee aan de challenges bij:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/   : still summer
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/   : pastel(soft)colors


Reacties

  1. Hoi Plony,
    dat was zeker even vremd die motregen...bij ons ook, maar niet koud. En ik heb even op weeronline gekeken en zag dat het 14 dagen temperaturen geeft van rond de 20 graden. Heerlijk!
    Je kaartje is erg leuk! Mooi ingekleurd. Die stansjes zijn mooi en altijd gaaf als je wat krijgt die je zelf niet hebt.
    Gezelig ook zo'n hobbyvriendin!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is werkelijk weer een prachtig kaartje geworden. Schitterende kleuren en zo mooi ingekleurd. Toppie.

    liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo samen bezig te zijn, jullie hebben hier wel wat moois van gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdje en erg mooi ingekleurd. Heerlijk dat na zomeren. Zolang dat je de kans hebt, moet je er van genieten hoor!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een prachtige kaart Plony!
    En ga maar lekker genieten van de nazomer hoor.
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony, je hebt er weer wat schitterends van gemaakt!!! SUPER!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje Plony
    mooie stansen heb je gebruikt.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De temperatuur is goed maar hier gisteren de hele dag nat en vandaag ook grijs en donker dus nazomeren is het niet echt maar er komt weer wat meer zon aan volgens de berichten. Net als jij dus aan de freubel maar helaas niet met zo'n schitterend eindresultaat Plony!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 't is altijd fijn om spulletjes uit te wisselen je kan nu eenmaal niet alles zelf hebben!(al zouden we dat best wel willen natuurlijk) Je kaartje is een plaatje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er weer schitterend uit Plony - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg zomers kaartje en toch gaaf dat je saampjes zo kan genieten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is mooi Plony. Lief hoor in dat lila. En ja.....dat samen uitwisselen van stansen en papier. Dat is mij bekend. Dat doe ik ook regelmatig met mijn zusje. Handig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig om zo samen met je hobbyvriendin te freubelen. Je kaart is erg mooi geworden. Veel leuke details.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooo wat een lieffie is dit weer geworden, de magnoliaatjes blijven toch ook wel héél lief, jij hebt er weer een prachtige creatie mee gemaakt, mooie warme kleuren, schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dit is weer een toppertje heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super Super leuk gedaan!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt Plony. Toevallig heb ik dit afdrukje ook de afgelopen week zitten inkleuren met mijn verjaardagskado......stiekum al. Dus dat moet nog ff wachten.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattige kaart, mooie details. En je kerstsok had ik gemist, die ziet er spectaculair prachtig uit met schitterend mooie kant en tierenlantijntjes. Super hoor!!! :-)
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. One word is only needed to describe this piece. 'Gorgeous'.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat n prachtige kaart Plony en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thanks for joining the ATSC with this lovely card, nice shape and colours. Hugs Rita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje