Reminder challenge WLVC


Goeiemorgen......

Vandaag is het weer eens mijn beurt om op het WLVC-blog te herinneren aan de lopende challenge waarbij we vintage en vlinders willen zien.
Ik heb een "kerstvlinder"gemaakt....leek me wel leuk om te laten zien dat vlinders altijd kunnen....ook voor de kerst.

Ik heb van internet een vlinder-patroontje gehaald en dat uitgeprint op kraft en op DP-papier.
De twee vlinders heb ik op elkaar geplakt en toen ben ik ze gaan bewerken met de volgende creatie als resultaat....


Vinden jullie het kunnen voor de kerst....of ben ik zo gemakkelijk dat ik het al snel vind kunnen.....Ik ben niet zo traditioneel in dit soort dingen denk ik en ach...waarom geen kerstvlinder....hahahaha...


Leuke gears erop....gekocht op de beurs en ik vind ze wel heeeel gaaf.....


en ook dit metalen klokje vond ik wel passend bij deze "kerstkaart" ....

Ik hoop dat jullie weer op een ideetje zijn gebracht en dat jullie nog mee gaan doen aan de challenge bij WLVC. jullie hebben nog de tijd tot 2 oktober 18.00 uur en laat je zien want we hebben ook nog 2 plaatsjes in ons DT open....wie weet val je ons wel op......of ben je ons al opgevallen hahaha....

Fijne dag allemaal, Liefs van Plony.

Deze creatie doet mee aan de challenge bij:

Reacties

  1. Geen probleem....vlinders kunnen altijd en overal, SCHITTEREND is hij geworden leuke details heb je gebruikt het is weer beeldschoon geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, apart hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dit is wel heel bijzonder. Hoe kom je toch altijd op het idee? Hij is echt schitterend geworden Plony. Echt super mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat het zeker kan! Je bent weer zeer origineel en vooral de manier waarop je de kaart hebt bewerkt is weer een super prestatie!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat ziet dit er weer mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt Plony....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende vlinder Plony....ik vind dat dit zeker kan met de kerst....waarom niet?...weer eens wat anders dan die eeuwige kerstboom of -bal...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend! - supermooie vlinder Plony - echt een wauwcreatie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk ik vind deze vlinder erg mooi en het past echt wel bij de kerst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mij betreft kan het prima met deze vlinder voor de kerst! Heel mooi gedaan Plony!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gemaakt, en het metalen klokje past er goed bij.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Hoi Plony,

    Wat heb je deze vlinder schitterend
    gemaakt, echt super gaaf ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie vlindercreatie Plony ik vind vlinders prima kunnen voor kerst.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous butterfly project, the trimmings are lovely.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such an awesome idea for a Christmas decoration. Beautiful work. Thanks for playing at Scrap Africa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh how pretty! What a creative and stunning butterfly! Thank you for sharing and playing along with us at Scrap Africa!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a lovely creation. I love the butterfly & all the little embellies. Very feminine. Thanks for playing at Scrap Africa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such an original and creative project. Love it. Thanks for joining us at Scrap Africa :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sooooo beautiful Plony...this butterfly is gorgeous! Love that vintage image too! So creative! Thanks so much for playing along with our vintage challenge at Scrap Africa! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg origineel een kerstvlinder!! Mooi werk, bedankt voor het meedoen met Scrap africa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Plony;
    Never seen a Christmas card in the shape of a butterfly, but there's a 1st for everything! Gorgeous; like the steampunk feeling to it.

    Have a nice weekend and thanks for linking up to LLC's wings challenge.

    Hugz Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow!!!
    Just awesome!!!
    Thank you for playing with us at Scrap Africa!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje