Een nieuwe challenge bij SCH


Hallo allemaal......

Een nieuwe challenge bij SCH....: I can see clearly.....use something clear on it.

Na mijn foutje van de vorige keer heb ik nu goed geinformeerd of ik de opdracht deze keer wél goed had begrepen hahaha maar....het was prima in orde.

Ik heb een kerstkaart gemaakt en mijn "clear" element is de doorzichtige verpakking van een rol dubbelzijdig plakband geworden......Ik heb een schudkaart gemaakt....


Is het niet gaaf geworden met dat geweldige papier van Maja-design??? Helemaal verkocht was ik toen ik het zag liggen in de winkel....wat is het weer een schitterende lijn voor de kerst.



Grappig  ....  deze 25 en 26 tussen de bloemen gelijmd.......


Tekst erbij......wat kan ik er verder over vertellen.....het wijst toch voor zich...of niet?
Vragen mag je altijd stellen hoor......als ik je kan helpen dan doe ik dat graag.

Doen jullie mee bij Sugar Creek Hollow?????
Ik heb er in ieder geval vast weer een kerstkaart bij. Lekker gevoel.

Lieve groetjes van Plony

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://itsallaboutthevintagechallenge.blogspot.no/   : anything goes
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com.es/   : anything goes
http://ema-ginationstation.blogspot.com.au/   : anything goes
http://craftyhazelnutspatternedpaper.blogspot.co.uk/   : anything goes
http://craftyhazelnutschristmaschallenge2.blogspot.co.uk/   : anything goes/christmas

Reacties

  1. Een hele mooie kaart Plony
    leuk zo met het schudgedeelte

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me toch een perfectly clear uitwerking van de opdracht Plony!! Hihihi 't is me toch wat he al die opdrachten die ze soms op ons los laten maar dit is super gedaan!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I can see clearly now...moest meteen aan dat liedje denken hihi.
    Je kerstman is een prachtig plaatje Plony en een blikvanger...je schudkaart is een topper! Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Plony. Heel goed idee zo, met de sneeuw. Een schitterend geheel!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Plony. Een topper.
    Leuk idee er een schudkaart van te maken. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee l mooi inspiratiekaartje Plony...schitterende kersrman en met die schudsneeuw ....een prachtig geheel!!!
    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!

    En ja de lijn is prachtig! Ben nog niet in de hobbywinkel geweest, maar als ik het zie kan ik het papier denk ik nuet weerstaan.

    Wat leuk een schudkaart, dat is voor mij ook een poos terug!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou plony dit is werkelijk prachtig geworden dus ook erg geslaagd met dat doorkijk gedeelte erin
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kaartje! Prachtig dat schudgedeelte!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful Christmas card, love the images and the shaker .
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Super mooie kaart, en ik ben al vast
    helemaal weg van die prachtige mooie
    poinsettia bloem ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for joining us at It's all about the Vintage
    elma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning card, love all the detail and the shaker box. Lovely image and paper
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so pretty Plony! I love your vintage style and the flower is so pretty. Thank you for sharing this with us at Scrapping4Fun challenge this week.Good Luck, Rupa (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kerstkaart, Plony. Heel mooi gemaakt.
    Fijn dat je meedoet bij CHCC Extra.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje