Gastdesigner Paradise of stamps


Goedemorgen, vandaag mag ik gastdesigner zijn bij http://paradiseofstamps.blogspot.nl/ en soms denk ik wel eens waar begin je toch aan als ik dan de opdracht zie.......

HALLOWEEN.......ach jee.....dat wordt weer zo'n kaart die uit mijn tenen moet komen hahahaha....

Maar natuurlijk heb ik me niet laten kennen en voilá........daar is ie dan....


Ja ja.....dat is wel even ietsiepietsie anders dan mijn roze vintage kaartjes hahaha....
Ik heb met de cricut een rozet gemaakt met spinnen en webben en van daaruit ben ik gaan werken aan mijn kaartje.....


De uiltjes zitten spookachtig te roepen achter de bloem....


Booooooooo....en van die dikke spin alleen al zou je kippenvel krijgen....


Happy Halloween allemaal.....als ik het goed heb is het op 31 oktober dat het feest gevierd wordt en voor wie het wél leuk vindt....maak er dan maar gewoon een lekker eng feestje van hahaha....

Lieve groetjes van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenges bij:
http://tuesdaytaggers.blogspot.co.uk/   : Spooky
http://fairytale-challengeblog.blogspot.fi/   : happy halloween
http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/   : anything goes+option orange
http://mybestienorge.blogspot.se/   : Halloween
http://simplycreatetoo.blogspot.se/   : Halloween

Reacties

  1. Geweldig mag je iets leuks maken en dan is het Halloween....... maar het is je goed gelukt hoor!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik moet lachen als ik deze post lees.
    jij zit overal ha,ha maar wat een geweldig leuk kaartje heb je weer gemaakt.
    kan je het nog allemaal bijbenen?
    je inkleuring is prachtig en gaaf stempeltje.
    fijne dag en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ook helemaal niets met halloween, maar je kaartje is goed gelukt voor dit thema hoor.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is stunning Plony, Thank you for being a guest at Paradise of stamps! Hugs Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat knap van je al die verschillende soorten kaarten maar je maakt er iedere keer weer een mooie creatie van geen wonder dat je wel eens in de fout gaat maar daar kijken wij niet naar groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie nog wel wat roze verstopt hoor hihihihi had al even mogen spieken...maar blijf het super knap vinden van je tenen!! ;-)
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart heb je weer gemaakt Plony.
    Gr Karin

    en


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Plony: Your Halloween card is very cute. Thank you for joining us in our "Halloween [or Use Lots of Orange]" Challenge #73. Hope to see your entries in our upcoming challenges too!

    Diane
    Simply Create Too Team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, hij kwam misschien uit je telnen vandaan, maar je missie is meer dan geslaagd! En al is ie misschien niet super spooky, het is wel een prachtige Halloween kaart!
    Met een hele mooie ingekleurde digi en een lekkere vette spin!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very cute card and beautiful image. Thank you for joining us at Try it on Tuesday. Mar x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi plony
    welke opdracht je ook krijgt je maakt er altijd iets bijzonder moois van!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maar goed dat je je niet liet kennen Plony...anders hadden we dit mooie kaartje moeten missen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet meteen wat we gewend zijn van je Plony, maar afentoe eens uit je comfortzone stappen levert leuke resultaten op, dat zie je maar weer! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous Halloween card!! Thanks for joining us at Simply Create Too! Angie-DT

    http://angiescraftblog.blogspot.com/
    http://angiesdigistamps.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om jou eens uit je comfortzone te zien gaan. Het resultaat mag er zeker wezen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Asseplony,
    hihihi, dat was het eerste wat ik dacht toen ik je naam op de pompoen zag staan. Zo leuk gedaan!
    Ik vind dat je een heel gaaf kaartje hebt gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A realy cute Halloween card, with your special touch.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooo Plony, wat is deze kaart prachtig, ik hou wel van deze kleuren, ze spatten van het scherm.
    Je hebt er een héle mooie creatie van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Hoi Plony,

    Echt een hele mooie kaart ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous composition. Thanks for sharing with us at Try it on Tuesday. Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  22. That´s such a great project for Halloween! I love all that fab little detailsyou have add. Thank you for joining us at Fairytale Challenge! xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje