Nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls


Goedemorgen, een nieuwe challenge vandaag bij My Besties Dutch Girls....en wij willen graag kant zien. Dat is toch een leuke opdracht of niet.....ik maak volgens mij nooit iets waar geen kant opzit....dus dit was een fijne opdracht voor mij.

Ik heb met de cricut een schaats uitgesneden en die ben ik gaan "versieren" .....ik heb er een winterse look aan gegeven en de Bestie digi die ik heb gebruikt is Mary Muffler .
Ik had deze digi al enige tijd geleden gekleurd met Faber Castell potloden en hoewel dit iets geheel nieuws voor mij was toen ik deze digi kleurde vond ik het toch zonde om hem niet gewoon te gebruiken....dus voilà.....hier is Mary.....


Heerlijk hè die cricut...leuk toch zo'n schaats en het woord "winter" heb ik ook uitgesneden met de cricut.....ik begin er steeds meer lol in te krijgen om met dat ding te werken....


Hebben jullie mijn kant gezien.....2 verschillende stukjes heb ik zelfs gebruikt....


Ik zou dus zeggen....missie geslaagd en ik kom graag kijken of die van jullie ook geslaagd is als jullie je kaartje hebben gelinkt bij het Dutch Besties Blog.

Een hele fijne dag allemaal......
Liefs van Plony.



Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://mybestiesfriendship.blogspot.nl/   : alles mag
http://partytimetuesdays.blogspot.nl/   : alles mag
http://kleurenmetpotloden.blogspot.nl/   : geen kaart....het is een schaatshanger dus....zou goed moeten zijn???
http://mybestiesuk.blogspot.nl/   : alles mag + gekleurd met potloden
http://merrymondaychristmaschallenge.blogspot.nl/   : non traditional

Reacties

  1. Zó leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem even vergroot, hij is nog mooier dan op facebook. Fijne dag. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit mooi wel fijn als je dit zo allemaal kan uitsnijden groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd missie geslaagd

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww wat mooi Plony
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is je schaats geworden, Plony.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi plony
    nou dit ziet er schattig uit en ook dat kantje bovenaan de schaats is een echte blikvanger
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig Plony, mooi zo in het blauw, met die kleur kan je ook goed overweg zie ik wel.
    ook heb je prachtig gekleurd met de potloden, ik vind het een schattige schaatskaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gedaan! Leuk de schaats. Je bent ook wel handig met snijden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk bedacht én uitgevoerd Plony. De Bestie past heel leuk bij de schaats en ik vind haar erg mooi ingekleurd...helemaal top.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan weer Plony. Schitterende vorm ook met de schaats!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A gorgeous project, love the shape and the image is so sweet.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi weer Plony...een genot om naar te kijken....
    succes met de challenges

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi en origineel gedaan Plony. Lekker koud ook in deze ijsblauwe kleuren. Past goed.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love this gorgeous skate! Great job of coloring! Thanks for sharing this with us at Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je creatie is prachtig Plony. Leuke details, heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldig gedaan zeg, prachtig die schaats. Dank je wel voor het meedoen met de challenge op kleuren met potloden.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig mooi gemaakt en heerlijke winter kleuren! Zo leuk deze schaats! Dank je wel voor het meedoen met My Besties Friendship Challenge! groetjes Willy dt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is gorgeous Plony.I like your fabulous design, Thanks for playing along with us at My Besties UK , Good Luck
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony, lang geleden! Maar je maakt nog steeds prachtige dingen, zie ik. Je schaats is supermooi, de bestie is ook zo mooi ingekleurd en de bloemetjes en kant maken het geheel af!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dacht ik ga toch ook nog maar eens op je blog reageren. Superrrr die kaarten van jou en na de vakantie spreken we snel weer eens af hoor. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is hij geweldig de schaats!

    Heel erg mooi!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is so very pretty and an adorable image! Thanks so much for playing with us at Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Brrrrrr!!! such gorgeous winters card! beautiful! thank you for joining us at My Besties UK challenge blog and good luck. Hugs Davinia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful! Love the colors and all the details!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leukerd is dit weer. En wat leuk dat je met je cricut zulke leuke vormen uit kunt snijden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super gaaf weer Plony, prachtige materialen gebruikt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super cute card!!

    Thanks for playing with us at Party Time Tuesdays!!

    Have a blessed day!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lovely creation! Thanks for joining us at Party Time Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat en schattige creatie heb je ervan gemaakt en prachtig ingekleurd. Leuk dat je meedoet met de Challenge van kleuren met potloden.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Plony, Such a gorgeous card. I love the way you color My Besties with pencils. thank you for joining us over at My Besties UK. Hugs, Antoinette {DT}

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Plony
    Wat leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Je schaats is prachtig, je hebt weer iets moois gemaakt!
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful creation .. thanks for joining us over at My Bestie's UK challenge blog and good luck ... Anita DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Such a wonderful work! Great!!
    Thanks for joining us at "My Besties Friendship"
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje