Be challenged

Goedemorgen allemaal,

Zoals elke maand kun je op FB meedoen bij Be Challenged en dan kun je werken met een heel leuk patroontje wat daar beschikbaar is...mét uitleg hoe je het moet doen.
Ik vind het superleuk om mee te doen omdat je dan nét weer eens een ander kaartje maakt dan anders.

Deze maand was ik eigenlijk bang dat het er bij in zou schieten maar....tóch nog op tijd heb ik mijn bijdrage kunnen inleveren en ik laat hem ook hier graag aan jullie zien.....


Dit is de buitenkant.....met aan de achterkant van de kaart óók het roze stippeltjespapier....

en dan is dit de binnenkant....


Met ruimte om er eventueel geld in te doen.....in dit geval heb ik er houten tags ingedaan die ik heb beplakt met ook weer hetzelfde roze papier met het witte stippeltje.....


Superleuk modelletje toch??? Ik heb er in ieder geval weer met heel veel plezier aan gewerkt....weliswaar weer in de late uurtjes om het af te krijgen hahaha....maar het is weer gelukt.

Een hele fijne dag allemaal en....tot morgen want dan staat er weer een bericht gepland.
Liefs van Plony

Deze creatie doet mee aan de challenge bij:

http://simplycreatetoo.blogspot.nl/  : vintage/shabby chic
http://countryviewchallenges.blogspot.ca/  : vintage
http://open-mindedcraftingfun.blogspot.ca/  : vintage


Reacties

  1. Chique dame met een verrassende binnenkant...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just gorgeous,thanks for sharing with us at Country View Challenges.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met een leuk model Plony, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat een schitterende kaart, mooi model zeg ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony, het is een ontzettend leuk model. Je hebt het ook prachtig aangekleed. Ik vind de buitenkant ook helemaal top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk modelletje je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En als je geen FB hebt loop je net als ik zo'n leuk modelletje mis! haha
    Ik heb ze meer langs zien komen en ik kan hem zo ook wel goed zien om na te maken! Het is een prachtige kaart geworden aan ale kanten Plony!
    Fijn weekend hoor! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woooow jij heb ook een schitterend kaartje gemaakt voor Be-Challenged. Plony...heel leuk modelletje is dat hé....en weer echt "a la plony " afgewerkt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful piece of artwork with so many intricate details, and your tags are gorgeous.
    Thanks for sharing with us at Simply Create Too, and I hope we will see you again soon.
    Hugs
    Carol

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje