Deurhanger....

Dit is een kopie van het Let's Get Bizzee-blog.....!!!!!!!!!!!!


Goedemorgen allemaal, leuk dat jullie weer langskomen....

Vandaag laat ik jullie mijn bewerkte MDF deurhanger zien en natuurlijk heb ik er weer een romantische uitgave van gemaakt.....
Ik ben begonnen met de deurhanger te beplakken met designpapier en daarna heb ik de randjes wat opgeruwd en beinkt met distress-ink....
Zoals jullie zien heb ik diverse kantjes/randjes gebruikt en wat wondgaas om een beetje de vintage/shabby sfeer te maken....Een stukje ribbelkarton onder het plaatje had ik eerst bewerkt met wat gesso en de verdere aankleding van de deurhanger spreekt voor zich....bloemen, blaadjes, sleutel en een heel klein beetje bling.....het is er allemaal....


De duerhanger is natuurlijk in alle stijlen te bewerken....houd je niet van vintage dan maak je hem gewoon lekker strak....of voor een baby....noem maar op.....


Dit was mijn bijdrage weer voor vandaag.....ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan om aan de slag te gaan .....


Een hele fijne dag vandaag.....liefs van Plony.

Deze creatie doet mee aan de challenge bij:

http://simplycreatetoo.blogspot.nl/  : vintage/shabby chic
http://vintageudfordring.blogspot.nl/  : bloemen
http://kortudfordring.blogspot.nl/  : bloemen

Reacties

  1. Leuk met die oude sleutel erbij, top!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je hem mooi gepimpt heel gaaf Plony, het stipjeskant vind ik erg mooi.
    Fijn weekend Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer heel mooi Plony. Het kant bovenop vind ik subliem. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw !! Wat is het weer een super creatie !!!
    Leuk dat je het sleuteltje erbij hebt gedaan.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende deurhanger Plony....zeker het gerimpelde kantje bovenaan is heel mooi...maar alle details matchen weer perfect...

    groetjes en nog een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony,
    wat is je deurhanger schitterend gemaakt
    je kan er blijven naar kijken heel mooi !

    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rheerlijk sfeertje heeft je prachtige deurhanger Plony!
    Mooi plaatje en mooie details!
    Toevallig heb ik vanmiddag ook nog wat van die mooie bloemen gekocht, nu waren ze er nog en voor je het weet zijn ze daar weer weg.
    De creatie in je vorige post vind ik ook echt prachtig, leuk modelletje!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Romantiek ten top Plony en niet eens in roze..hihi. Mooie spulletjes heb je verwerkt...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A gorgeous project and a super shape. The details and additions look stunning.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Jeetje wowww wat schitterend zeg, ik geraak niet uitgekeken hihi ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wwooowwwww prachtig Plony, helemaal superssss!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww wat mooi Plony!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nydelig kort, lekre farger og herlige detaljer.
    Takk for at du deltar pĂĄ KortoManias utfordring.
    Klem Sissel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a beautiful door hanger Plony! I can just see this on the door knob of a vintage style room, leading someone to discover the vintage treasures on the other side of the door~ Such a beautiful photo that you used and a great assortment of embellishments. I'm so glad you joined us at Vintage Udfordring! Hugs, Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er weer supermooi uit allemaal Plony. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend geheel heb je er weer van weten te maken. Prachtig al die mooie details.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a gorgeous project and a beautiful shape. The details and additions look stunning.Thank you so much for joining us at Vintage Utfordring.
    Hugs Ă…salill

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje