Kaartje voor Noud


Hallo allemaal op deze regenachtige vaderdag.......
Waar blijft die zomer toch, we zitten met smart te wachten.

Bij gebrek aan zomer laat ik jullie vandaag maar een kaartje zien wat ik heb gemaakt voor de geboorte van Noud......misschien worden jullie daar dan een beetje happy van ipv het zonnetje.

Ik heb een kaartje gemaakt met een 3D plaatje.....dat was wel eventjes geleden zeg dat ik aan het knippen was maar wel weer leuk om te doen. De jongelui houden niet van vintage dus ik dacht misschien gaat dit plaatje iets worden voor een kaartje.....beoordeel het maar zelf....


Ze vonden het heel schattig en dan ben je zelf ook tevreden toch.....Ik kon er wel aardig mijn ding in kwijt in dit kaartje hoor.....Deze keer eens géén roosjes maar bloemetjes gemaakt met de bloemenmalletjes uit de magnolia Doohickey-kit.....ook het kadootjesrandje en het berenkopje zijn uit deze kit...


Is ie niet gaaf dat kopje???...echt heel leuk om te gebruiken.....het maakt het nét weer eens een beetje anders....

Ik ga weer verder aan mijn DT-opdrachten maar het was leuk om dit even tussendoor te doen....soms mag dat bést even......toch?

Een hele fijne dag verder...xxx Plony

Dit kaartje doet mee aan de challenge bij:
http://thatcraftplaceblog.blogspot.nl/  : layers
http://glitternsparklechallengeblog.blogspot.nl/  : one for the boys
http://de-egel.blogspot.nl/  : feest

Reacties

  1. Woww Plony wat een prachtige kaart heb je maakt voor Noud en zijn ouders!!

    En niet te vergeten gefeliciteerd met Noud.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje zo leuk dat berenkopje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik had het je al laten weten maar ook hier laat ik me weer horen ik vind hem geweldiggggggg en ja dat berenkopje is idd gaaf mag we lzeggen heel gaaaaf.

    liefssssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi babykaartje Plony heb je voor Noudje zijn ouders gemaakt...prachtige detail erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje voor de geboorte van Noud, weer eens iets anders!

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Plony, heel mooi! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om eens geen vintage te zien op jouw blog. Dit is wel heel erg leuk gedaan hoor met dat lieve beertje erop. Super gedaan voor die kleine kerel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje van een kaart Plony, lieve kleurtjes en een prachtig plaatje, er zitten weer mooie spulletjes in de Doohickey kit zie ik wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful baby card for the new parents, they will love it.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk kaartje voor je nieuwe kleinzoon Plony.
    En inderdaad zit er genoeg op aan versiering, ook al is het geen vintage.
    Ik vind hem erg gaaf.
    Dank je wel voor het meedoenbij de Egel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel anders Plony! maar ik snap hem hoor de kids houden niet van
    Vintage, hihi. Leuke Doohickys zitten er weer in de kit zeg...dat beren kopje is wel heel leuk en ook de bloemetjes! Gaat het goed met Noud? vast wel! geen bericht is goed berichtimmers!!! Zet je maar schrap Plony, want de zomer is nog ver weg...errug hè! het is gewoon koud!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Wat een super schitterende kaart ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor het meedoen aan onze 'Feest' challenge
      bij De Egel ☺

      Verwijderen
  14. Schattig kaartje is het zeker! Ik ben helemaal weg van je berenkopje, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Plony, dat berenkopje in de hoek vind ik zo leuk gevonden, toppertje. En nee ...van dit weer word ik niet vrolijker, maar er komt gelukkig beter en warmer weer aan komende week!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super schattig !!!
    De kaart heeft zo'n leuke details en mooie kleuren !
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind 'm echt kei-gaaf Plony.
    Vooral dat berekoppie is te gek zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card, Thank you for entering it for the Glitter n Sparkle Challenge blog xLisax"

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem helemaal leuk!!
    Leuke malletjes ook hee!!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje