Babykaartje

Hoe leuk is het weer om aan de knutsel te zijn.......en als dan 1 van je hobbymaatjes oma wordt dan maak je natuurlijk een kaartje om haar te feliciteren....
I love babykaartjes hahaha.....
Ik liet de cricut verschillende maten babyflesjes uitdraaien en daarmee maakte ik de volgende kaart....


Zo'n echte babywieg....romantisch bekleed.....jammie wat houd ik daarvan.....
Ouderwets misschien maar zoooooo lief om te zien.....
Bij dit plaatje natuurlijk wat extra frutsels gecombineerd om er een lief babykaartje van te maken.


Hartjes, bloemetjes, schoentjes....en ook nog een klein bedeltje......ik vond het wel schattig allemaal om te gebruiken voor dit kaartje....


Ik ben weer helemaal op dreef zo na de vakantie hoor.....heerlijk om weer van alles uit mijn handen te zien komen op hobbygebied......Wordt natuurlijk weer vervolgd......

Fijne avond, xxx Plony

Challenges:
http://cardmaniachallenges.blogspot.nl/ : Pastel colors
http://karleighsuechallenge.blogspot.ca/  : anything but square
http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/  : anything goes
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.co.uk/  : B......baby
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.nl/  : special occasion

Reacties

  1. Wat een schattig kaatje, Plony.

    Liefs,, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo Plony, wat lief , mooi gedaan met de Cricut, de aankleding is prachtig, mooie kleurtjes, lieve details.
    Ik ben er weg van, zo prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A really beautiful card with such pretty detailing, love the vintage style, thanks for joining us at Crafty Catz this week, Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi een ''echte'' Plony!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Plony wat een prachtig geheel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A stunning style and shaped baby card, this will be treasured.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful!

    Thanks for joining our challenge at Karleigh Sue. Good luck and welcome back next week!

    Anne Lise ~dt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Plony, mooi model en mooie lieve accenten. 100% CUTE !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje, Plony.
    Echt heel mooi
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beeldschoon babykaartje ik had ook niet anders verwacht klasse meis.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje en weer zo prachtig afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous baby card Plony. Thank you for joining us at Crafty Calendar in our "Anything Goes Challenge" and we hope to see you again real soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Wat een beauty is het weer geworden!!
    Zoveel moois op je creatie, top!
    Bedankt voor het mee doen bij CraftyFriends!
    Lieve groet. Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat Hobbymaatje was ik, haha En nu weet ik ook waar het patroon van het flesje vandaan komt, hihi. Ik had dit model nog nooit gezien! Ik heb je natuurlijk al lang bedankt via de mail! Iedereen die bij me komt vergaapt zich aan al die prachtige zelfgemaakte kaartjes! en worden aan alle kanten bewonderd, zo leuk!!!
    Een hele dikke dankjewel Plony en wil je een keer op mijn blog vertellen waar die mooie ballonnen vandaan komen, die zijn echt te gek!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card thanks you for joining us at Karleigh Sue Challenge
    Hugs Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje