Christmassssss......

Een kerst-creatie......
Heerlijk om ook hier weer mee aan de gang te gaan......
Ik had natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder moeten gaan beginnen maar ach......ik houd van de kerststress denk ik hahaha.....
Ik heb al wel een paar dingen gemaakt maar eigenlijk nog veel te weinig......gewoon doorgaan toch?

Wat ik jullie nu ga laten zien is een MDF kerstbal van Let's Get Bizzee....helemaal in de kerstsfeer gepimpt en daarbij heb ik gebruik gemaakt van 1 van de magnolia-afdrukjes die ik met mijn derwent potloden heb ingekleurd tijdens de vakantie....


Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Maja-design.....restjes van vorig jaar maar tsjonge wat is het toch mooi papier....


Het randje om het plaatje is van dat grappige spul uit een klein potje.....allemaal kleine balletjes zijn het en je kunt het er zĂł opplakken...foam ball clay heet het.....ik heb de variant met een heel klein beetje glitter erin gebruikt....


De witte randjes die je hier en daar ziet zijn uit een flesje...3D sneeuw.....wat er allemaal niet bestaat hè hahaha.......geweldig!

Ik hoop dat jullie hebben genoten.....ik ben alweer met iets anders bezig hoor hihihi......
nog genoeg te doen.

Lieve groetjes van Plony


Challenges:


http://midweekmagnolias.blogspot.nl/  : Christmas is coming
http://craftyribbonschallenge.blogspot.nl/  : Lace
http://abcchristmaschallenge.blogspot.nl/  : s is for silent
http://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.it/  : anything goes
http://littlemissmuffetchallenges.blogspot.nl/  : Dies/flowers/lace
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/  : anything goes

Reacties

  1. Wat een schatje is het Plony, de magnoliaatjes blijven toch zo leuk.
    Wat heb je mooi gekleurd met je potloden, ik vind het een prachtige creatie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So very lovely! Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck! Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Let it snow........ nog even niet hoor maar wat een gave kaart is het.
    Pffff als ik er naar kijk denk ik bij mijzelf.... ik heb nog heel wat te leren.
    Fijn weekend.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww alweer zo'n prachtige creatie, en zo geweldig mooi ingekleurd weer, super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautifully Designed Creation Plony I love all your gorgeous embellishments and your stunningly coloured Tilda - So Perfect!!! I adore how you have edged it with foam clay! Have a lovely weekend. Take care honey. Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ja er bestaat veels te veel Plony, maar het is o zo leuk om te gebruiken, de MDF kerstbal is weer
    een genot om te zien......ik kijk mijn ogen uit leuke stempel prachtig papier enz enz een bjoetie weer.
    Fijn weekend en een leuke dag dinsdag.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schtterende kerstkaart Plony, en je bent alweer helemaal los, haha
    Heerlijk om tussen al die mooie spullen alles bij elkaar te zoeken!
    En troost je ik heb ook nog maar 10 kerstkaarten, haha komt ook wel goed
    desnoods ga ik snacht's zitten. SUperz gedaan je MDF kerstbal!
    Je post hiervoor heb ik natuurlijk ook nog even op gereageerd!
    Fijn weekend, liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Genieten met een grote G Plony iedere X weer je blijft me verbazen en waar haal je al die tijd toch vandaan maar goed je creatie is weer een plaatje.

    Liefssss Jomanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Genieten met een grote G Plony iedere X weer je blijft me verbazen en waar haal je al die tijd toch vandaan maar goed je creatie is weer een plaatje.

    Liefssss Jomanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kerstbal heb je gemaakt super mooi ook het flesje is geweldig heel knap gemaakt ik geniet er van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony...wat weer prachtige kerstdecoratie.... schitterend als er zulke mooie ballen in je boom komen. te hangen.....
    Misschien dat ik er ook nog eens begin...een heel leuk idee vind ik het...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is gorgeous, love how you colored Tilda and the big poinsettia, beautiful. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great card! Let us a little time in autumn before cold winter... Many thanks to join us in Crafty Ribbons challenge this week and good luck from Christelle DT
    http://coccinelledemoiselle.blogs.marieclaireidees.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a fabulous Christmas project this is Plony, gorgeous stamp choice and I love all your details. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck! Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card, Its not quite to the theme (silent) No sentiment but we really love your card all the same, Thanks for joining in with our challenge at ABC Christmas Challenge,
    hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Samantha....I think I have to read better next time....
      xxx Plony

      Verwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

Vintage and More challenge