It's Marvelous Magnolia-time...

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Marvelous Magnolia en dit is...volgens mij....de laatste alles-mag challenge. De vakanties zijn nu echt voorbij...ook de mijne....en we gaan er weer lekker tegenaan.

Ik heb als voorbeeld voor jullie een klein doosje gemaakt.....voor een klein kadootje , of zomaar voor de sier...dat kan natuurlijk ook.



Lang geleden dat ik zelf een doosje maakte zeg....met de scorpal is het eigenlijk een fluitje van een cent maar vaak ontbreekt me de tijd en neem ik iets kant-en-klaars....deze keer dus niet....


Kijk Tilda eens staan....een beetje dromerig...en een beetje verliefd denk ik want ze heeft een piepklein hartje in haar oog.....Ik weet niet wie ze ziet maar ze vindt het in ieder geval een heeeeeeel leuk iemand.....Vást Edwin denk ik hihihi.....


Nog een fotootje...om alles nog eens goed te kunnen bekijken.......en dan wens ik jullie heel veel plezier met het maken van iets leuks voor Marvelous Magnolia....succes.

Liefs van Plony.

Nog even dit....

Omdat ik met vakantie was hebben jullie van mij nog een winnaar tegoed die de kaart toegestuurd krijgt van de 100e challenge van Marvelous Magnolia......

De winnaar dat ben jij geworden ROSINA.
Stuur mij even een mailtje met je adresgegevens dan stuur ik je de kaart en het beloofde pakketje....zie de post >>>HIER

Reacties

  1. Wat een mooi doosje.
    Leuk samengesteld en je stempeltje is prachtig ingekleurd.
    Erg leuk gedaan Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony
    Wat een beeldig en superlief doosje......1 om verliefd op te worden en je hebt prachtige materialen gebruikt.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi plony
    wat een schatje van een doosje heb je gemaakt met al die mooie dingen erop!! en rosina van harte gefeliciteerd
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een cadeautje voor een cadeautje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kadoosje!!
    Mooie kleurtjes en een schattig stempeltje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow super lief !!! Prachtig gemaakt !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Plony, I loving your little box, tilda looks so very cute and perfectly coloured sweetie. Your cheesecloth and pearl sprays finish off your lovely design so very well!!!!
    Take care, Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a gorgeous gift box Plony!!! Beautifully coloured and fabulous embellishments...have a wonderful evening Plony!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A realy gorgeous gift box, all the details are as always beautiful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend doosje weer Plony...en inderdaad Tilda staat er heel romantisch dromerig op ..wwer schitterend gedaan
    En dan lees ik tot mijn grote verrassing dat ik een leuk pakketje en die prachtige kaart gewonnen heb bij je....waaaaaw super leuk ....hééél erg bedankt ervoor ik stuur je dadelijk een mailtje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw... wat een leuk doosje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony,
    wat een prachtig doosje !!!
    oh zo mooi met die lieve tilda erop
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi doosje heb je ervan gemaakt, Plony! Echt een plaatje om naar te kijken!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony ,
    Wat een ontzettende prachtig doosje Plony !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje