Reminder WLVC

Hallo allemaal,

Vandaag kom ik jullie herinneren aan de lopende challenge bij WLVC .
Een beetje een lastige challenge want wij willen graag een vintage kaart/creatie zien met zon/zee/strand.
De zomer is eigenlijk al om en ik denk dat het best lastig is om nu nog een zomers kaartje te maken en daarom kom ik vandaag met een voorbeeld wat wel zomers is maar toch ook wel gewoon heeeeel bruikbaar als kaartje om te versturen naar een vriendin bijvoorbeeld....om te zeggen joh......doe ff rustig aan, ga in de relax-stand met een boekje erbij en droom nog even na over de mooie zomer die voorbij is.


Natuurlijk zouden we gewoon graag zelf nog een poosje in de strandstoel zitten maar ach....die dagen komen weer snel genoeg terug.


Eigenlijk is het toch heerlijk om nog zo'n zomers kaartje te versturen....een klein zonnetje op een herfstachtige dag.....


Het onderwerp op deze manier benaderen lag me net iets beter als mijn vorige kaartje....misschien hebben jullie hier ook iets aan en komt nu toch de inspiratie om nog een kaartje te maken voor WLVC. Dat kan nog tot 2 oktober 18.00 uur...dus......tot ziens bij de Mr.Linky van WLVC.

Liefs van Plony

Reacties

  1. Dit is weer een echte, prachtige Plony kaart. En jazeker dit soort zonnige kaarten kun je het hele jaar naar iemand sturen. Fijn ook om iemand gewoon een hart mee onder te riem te steken. Hij is echt prachtig met dat mooie roze kant en al die mooie bloemen. Ik vraag me altijd af hoe je dat kant er zo mooi op krijgt. Super gedaan, mijn complimenten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kaart om op de mat te krijgen, een genot om naar te kijken.
    Zulke kaartjes wil ik het hele jaar wel ontvangen hoor Plony.
    Fijne zondag....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat is deze ook weer prachtig Plony.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend Plony zo gauw ik kan ga ik weer mee doen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A wonderful vintage card, love the main image and how you added all the elements.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Plony wat is je kaart weer schitterend gemaakt !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje