Love.....

Hier ben ik...... tussen alle DT-opdrachten door....
Er staan heeeeel wat kaartjes in de wacht ...ik heb een hekel aan stressen op het laatste moment...
Omdat er zoveel in de wacht staan was vandaag de freubeltijd lekker voor mezelf....Ik vond dat dat mocht hahahaha.....Lekker aan het kleuren en plakken geweest en dit is het resultaat....


Een lekker vol kaartje met cupidootjes....Love is in the air......
Ik heb weer een mooie ruche om mijn afdrukje gedaan ....ik doe dat regelmatig en vind dat nog steeds erg lief.....lekker girly denk ik....


Vanaf de zijkant kun je mooi de glans van de strik zien ......ik werk graag met kerstlint...dat is altijd zo mooi te vouwen omdat er een ijzerdraadje in zit.


Vanaf de andere kant tegen het licht in genomen zie je goed de glimmende rand om het plaatje.
Ik heb hiervoor diamond dust gebruikt...dat is zo mooi fijn,...nét stof..vandaar de naam....heel mooi glimmend stof.
Dit was het weer voor vandaag, morgen komt er weer een DT-kaartje aan....misschien tot dan?

Fijne avond en liefs van Plony.

Challenges:

http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/
http://www.ribbongirls.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/

Reacties

  1. Het is weer een mooierd geworden Plony .
    Altijd genieten bij jou
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow what a beautiful creation Plony with gorgeous colouring. I have just coloured the same Tilda up today he he!!! Your design has such a romantic, yet vintage feel to it, I love it!!!! Crafty Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony, altijd als ik op jou bloggie terecht kom kijk ik mijn ogen uit,
    pfffftt wat ben je toch een echte crea bea met oog voor prachtige details. Het is weer een super schoontje geworden hoor!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A stunning card, as always the details are fantastic.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Plony, met hele mooie details...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    soms moet ik echt kijken: is dit nu en kaart of wat anders. Zo mooi en bijzonder....Ook deze is weer geweldig zeg! Zulke mooie details en veel te zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht creatie Plony!
    Ik zag het al op facebook maar hier met de beschrijving er bij is het nog veel en veel mooier!
    Heerlijk zoveel details en mooie kleuren!
    Zo knap mooi ingekleurd en het glimmer subtiel en prachtig!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Plony this is so beautiful!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eine wunderschöne Karte ist das geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi als een engeltje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker om tussen DT opdrachten iets voor jezelf te doen, ik herken dat. Je hebt er weer een prachtig werkje van gemaakt, mooie spulletjes ook. Het zachte grijs vind ik heel mooi met de kleurtjes van het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Simply GORGEOUS Plony...Tilda is so beautifully coloured and all those embellishments...WOW!! Thank you for sharing with us at Midweek Magnolias! Good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Plony, your card is stunning! Love all the glitter and beautiful embellishments.Thank you for joining us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us next time.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is weer een echte Plony kaart. Weer van alles erop en eraan zodat het weer een bijzonder mooi geheel wordt. Echt heel tof weer.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhh Plony, wat is dit toch weer een bjoetie van de bovenste plank! Dank je wel voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge en veel succes! Tot een volgende keer zeker weer. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card! Beautifully embellished. Thanks for joining us at Midweek Magnolias.

    Hugs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje