Pop-up card

Vandaag was ik gezellig bij mijn hobbyvriendinnetje Riet en zij had het idee om een kaart te gaan maken met de pop-up mal van Dutch Doobadoo.
Ik was nog niet meteen enthousiast want ik vond het zo'n paasei....dáár ben ik dus inmiddels wel even van terug gekomen. Helemaal geweldig vind ik hem dus nu hahahaha....
De basis had ik bij Riet gemaakt en thuis ben ik aan de slag gegaan met een magnolia-stempeltje en met de decoratie.
Oordeel zelf.......over mijn paasei....hihihi....


Heel veel Magnolia-mallen gebruikt om dit te maken....en natuurlijk een ruche en roosjeslint.....Ik heb me wel uitgeleefd....


Wat kun je dan toch ineens van gedachten veranderen als je met iets bezig bent hè....Ik had werkelijk niet gedacht dat het zo leuk zou zijn als je het hebt aangekleed. Alleen dichtgevouwen is hij wel een ietsiepietsie dik geworden maar ach....dat is niet vreemd bij mijn kaarten.


Ik kan met een heel tevreden gevoel terug zien op deze gezellige dag met ook nog een mooie creatie als resultaat.
Wat wil een mens nog meer.
Dan zeg ik nu weer gedag....tot een volgende keer.

Liefs van Plony

Challenges:
http://www.ribbongirls.blogspot.nl/
http://liveandlovecrafts.blogspot.co.uk/2016/01/challenge-43-something-new.html : new pop-up die
http://webshop-anmacreatief.blogspot.de/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/

Reacties

  1. Er is maar één woord voor Plony "SCHITTEREND" hoe krijg je het toch telkens weer zooooo mooi voor elkaar...geweldige accentjes allemaal... SUPER creatie

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoetie Plony, prachtige bloemen, hele mooie malletjes, schitterende kleuren en een heel mooi model!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. She is gorgeous, its a wonderful shape and super details.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Good Evening Plony, your card is absolutely stunning, gorgeous image and gorgeous embellishmnets. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! En zo zie je maar weer. Haha mijn moeder zou zeggen: eerst kijken dan blèren. Maar hij is echt superleuk, wat wil je nog meer, ook een leuke dag gehad. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik deel de mening met je hoor Plony. Ik ben ook niet zo'n fan van deze mal eigenlijk. Ik heb hem al heel wat keren voorbij zien komen, maar dit is echt de eerste keer dat ik hem ook echt in een leuke uitvoering zie. Het is een plaatje. xxxJudith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat is deze kaart leuk geworden, zoveel leuke details ...super!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh prachtig Plony,en hoezo een ei!!!!!Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony.
    Ik vind je "paasei" helemaal geweldig geworden. Mooie bloemetjes en mooie kleuren heb je gebruikt. En dat je kaart te dik is heb ik ook last van door alle bloemetjes die ik gebruik. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi
    Super kaartje geworden en ik zie dat je je vlinder stukje ook heb gevonden!
    Nu nog een prijsje in de slag slepen dan is het helemaal een succes!!
    Liefs Riet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Absolutely stunning Plony lots of gorgeous detail.
    Hugs Julie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw....ik smelt hier, haha Wat een plaatje om te zien!!!
    Al die mooie spulletjes van Magnolia erop...onwijs gaaf!
    Als dit geen winner is....veel succes met de challenges!!!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart Plony.
    En idd als je het idee van paasei achterwege laat, is het idd een heel mooie mal.
    Dat was ook mijn eerste gedachte hoor, aan mij niet besteed, wat moet ik met een paasei, maar als ik jouw kaartje ermee zie ben ik toch wel om;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a stunning card design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend! Heerlijk deze roze kaart en ik vind het een heel leuk model!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende kaart Plony.
    Een hele mooie mal met mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh WOW Plony...this is STUNNING!! Your image is beautifully coloured...the card design and embellishments are fabulous!!!! Okay popping on the DT hat...thank you for sharing this beauty with us at Midweek Magnolias...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een fantasische mooie kaart, ik moet hem nog gaan maken.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super geweldige kaart is dit Plony. Een echte topperrrrrr. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW sweetie, this is absolutely STUNNING!!! I love the whole thing, super creative, a real feast for the eyes! Must have taken you a lot of time to make this beautiful work of art honey!!
    WONDERFUL!!! Crafty Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige creatie met veel mooie details. Bedankt voor je blogbericht over verdwijnende volgers. Ik had ook gemerkt dat ik minder volgers heb. Hopelijk komen ze weer terug met een Google account.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat een schitterende creatie is het geworden!Ik heb de mal ook liggen en nog niet gebruikt, maar wat een goede inspiratie is dit zeg! Dank je wel dat je meedoet met de Pretty in Pink Challenge van Magnolia Forever.
    Groetjes van Esther DT MF

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOW!!! Absolutely stunning. I love the colors and those feathers fabulous. Thanks for joining us at Midweek Magnolias.

    Hugs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Plony,
    Beautiful card; great design and lovely colour scheme and image. Thanks for joining LLC for our "new" challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje